۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۰۱

تاج مطرح کرد:

نامه‌ای از وزارت ورزش ندیدم/ با پروین درباره پرسپولیس صحبت نکردم

نامه‌ای از وزارت ورزش ندیدم/ با پروین درباره پرسپولیس صحبت نکردم

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال ایران با تایید ضمنی صحبت‌های مسئولان وزارت ورزش برای 18 تیمی ماندن لیگ برتر، گفت: با این حال من نامه‌ای از وزارت ورزش در این خصوص ندیدم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در حاشیه تمرین امروز دوشنبه تیم ملی در جمع خبرنگاران درباره شرایط این تیم اظهار داشت: امیدوارم تیم ملی مقابل قطر نتیجه بگیرد چون نرفتن به جام جهانی فوتبال ما را به حالت برزخ می‌برد. تیم ملی فرصت‌های بدی را از دست داد. ما حتی اگر مقابل لبنان یک مساوی می‌گرفتیم الان وضعیت بهتری داشتیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه 16 تیمی شدن لیگ برتر نظر کی‌روش بوده است، تاکید کرد: نظر کی‌روش محترم است ولی این مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بوده است. برای ما مهم است که قانون را اجرا کنیم. من از اول پیگیر قانون و اجرای مصوبه هیات رئیسه بوده‌ام.

سرپرست سازمان لیگ همچنین در خصوص نامه وزارت ورزش برای 18 تیمی ماندن لیگ تصریح کرد: من نامه وزارت ورزش را ندیدم.

تاج درباره اینکه گفته می‌شود با احمد رسولی‌نژاد از وزارت ورزش در این خصوص جلسه داشته است، گفت: به هر حال نقطه نظرات مختلفی هست. من نامه‌ای ندیدم ولی باید طبق مصوبه هیات رئیسه قانون را اجرا کرد.

عزیزالله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال روز جمعه در برنامه تلویزیونی گفته بود در صورت 16 تیمی شدن لیگ، از بهمن تا خردادماه مسابقه‌ای نخواهیم داشت! سرپرست سازمان لیگ در این خصوص هم تاکید کرد: من این صحبت‌ها را نشنیدم ولی لیگ برتر تا روز 20 اردیبهشت 93 ادامه دارد. ما در این مدت مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها و اردوهای تیم ملی را هم داریم. حتی ممکن است تعطیلات میان فصل را یک هفته جلوتر بیاوریم تا باشگاه‌ها آسیب نبینند.

تاج درباره رای کمیته استیناف برای بحث تبانی در فوتبال یادآور شد: کمیته استیناف باید تبانی را تاید کند. در اینصورت ما مسابقات پلی آف را برگزار خواهیم کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که بعضی باشگاه‌ها قصد شکایت به دیوان عدالت اداری را دارند، گفت: اینها بحث‌های ثانویه است. حکم کمیته استیناف برای ما فوتبالی‌ها حکم نهایی است.

تاج در پایان درباره جلسه‌اش با علی پروین و اینکه گفته می‌شود این جلسه برای تعیین سرمربی پرسپولیس بوده است، اظهار داشت: پروین آمده بود تا مرا ببیند و برای همین جلسه ما دو ساعت طول کشید! من اصلا با پروین درباره سرمربی پرسپولیس صحبت نکردم. ما حتی راجع به پرسپولیس هم حرفی نزدیم!

 

کد خبر 2058930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha