۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۲۵

حجت الاسلام کوثری:

انتخابات شوراها تحت الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار نگیرد

انتخابات شوراها تحت الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار نگیرد

شیروان - خبرگزاری مهر: امام جمعه شیروان با اشاره به همزمانی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: نباید انتخابات شوراهای اسلامی تحت الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کوثری عصر دوشنبه در بیست و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان که با حضور اعضای این شورا در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، ارتحال آیت الله العظمی سید عزالدین حسینی زنجانی، مقید روش و منش حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت را تسلیت گفت.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تلاش جمعی برای تحقق شعار سال، با بیان اینکه مردم کشور از سوی استکبار جهانی مورد تهدیدهای سیاسی و اقتصادی قرار گرفته اند، افزود: مردم مسلمان ایران تاکنون با حضور پرشور خود در صحنه های مختلف سیاسی و اقتصادی در برابر خواسته های پلید و نامشروع دشمنان اسلام ایستادگی کرده و به فضل الهی این روند با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات امسال سرنوشت ساز و با اهمیت است، نهایت دقت و درایت همه مردم و مسئولین را می طلبد تا با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری در چهار چوب قانون و مقررات مربوطه و عدم اعمال سلیقه در قانون، همانند گذشته حماسه ای بزرگ خلق شود.

حجت الاسلام کوثری ایجاد شور و نشاط و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را خواستار شد و عنوان کرد: باید با برنامه ریزی های دقیق نگذاریم انتخابات شوراها، تحت الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد.

در ادامه این نشست نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را در گرو همدلی مردم و مسئولین دانست و گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت این دوره از انتخابات، باید از تمام امکانات و ظرفیت ها نهایت بهره را ببریم.

عبدالصد صفرنژاد تشکیل جلسه با کاندیداها بعد از اعلام صلاحیت ها، قرائت منشور اخلاقی، قرائت قوانین مربوطه و ارائه تذکرات لازم را از جمله برنامه های در دست اقدام ستاد انتخابات شهرستان عنوان کرد.

یادآور می شود، برگزاری همایشی در جهت تحقق شعار حماسه سیاسی، فراهم آوردن تمهیداتی در مسجد جامع و دیگر مساجد شیروان برای کاندیداهای تایید صلاحیت شده به منظور معرفی طرح و برنامه های خود در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی، تدوین منشور اخلاقی انتخابات و مدیریت مطلوب و شایسته تریبون ها و سخنرانی، ممنوع بودن استفاده از امکانات دولتی در طول برگزاری انتخابات، تبلیغات محیطی به نحو مطلوب و شایسته در سطح شهرستان جهت حضور حداکثری عموم مردم در پای صندوق های رای و برگزاری نشست با روحانیون، بسیجیان، دانشگاهیان و فرهنگیان در آستانه انتخابات، از جمله مصوبات این جسه بود.

کد خبر 2059331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha