۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۴۳

ابن قاسم:

قرارداد مهرداد جماعتی برای سه سال با فولاد تمدید شد

قرارداد مهرداد جماعتی برای سه سال با فولاد تمدید شد

اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قرارداد مهرداد جماعتی با این تیم برای مدت سه سال تمدید شد و این بازیکن فصل آینده نیز در تیم فولاد توپ خواهد زد.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مهرداد جماعتی محصول آکادمی باشگاه فولاد خوزستان است که در مدت اخیر مدارج پیشرفت را در این باشگاه به خوبی طی کرد به گونه ای که در دو فصل اخیر همواره یکی از بازیکنان ثابت ترکیب فولاد بوده است.

وی افزود: قرارداد این بازیکن با تیم فولاد برای این فصل به پایان رسیده بود که در نهایت این بازیکن با حضور در ساختمان باشگاه فولاد خوزستان برای سه سال دیگر قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

ابن قاسم عنوان کرد: برای فصل جدید تاكنون قرارداد بختیار رحمانی، ایوب والی، لوسیانو پریرا و لئدندرو پادوانی به صورت سفید امضا شده و مذاکره برای تمدید قرارداد با سایر بازیکنان فولاد همچنان ادامه دارد.

وی افزود: به زودی مذاکرات با آرش افشین نیز به صورت جدی آغاز تا قرارداد این بازیکن نیز با فولاد تمدید شود و این تیم با قدرت تمام رقابت های خود را در لیگ

به گزارش خبرنگار مهر، جماعتی در طول لیگ برتر دوازدهم با دو هزار و 812 دقیقه بیشترین حضور را در زمین داشته است و تنها در هفته های بیست و دوم و بیست و سوم برابر تیم های مس کرمان و راه آهن تهران به زمین نیامد.

وی همچنین در هفته بیست و چهارم برابر پرسپولیس 22 دقیقه بازی کرد و در دیگر هفته ها یار ثابت فولاد در میدان بود. بازیکن شماره 24 فولاد در فصل گذشته علاوه بر اینکه یک گل در دیدار خارج از خانه برابر استقلال به ثمر رسانده است، چهار پاس منجر به گل در هفته های اول، دوم، هفدهم و سی و یکم برابر تیمهای داماش، سپاهان، نفت تهران و صبای قم به هم تیمی های خود داده است که از این حیث نیز عملکرد بسیار خوبی داراست.

از سوی دیگر این بازیکن فولاد،دوازدهمین دوره لیگ را بدون گرفتن کارت قرمز سپری کرد.
 

کد خبر 2059456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha