۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۴۶

همراه با تور بیست و هشتم/

داور بین المللی دوچرخه سواری وارد تبریز شد

داور بین المللی دوچرخه سواری وارد تبریز شد

تبریز – خبرگزاری مهر: مارتین بروین از هلند یکی از سه داور رسمی UCI و دو خبرنگار و عکاس ترکیه ای جهت حضور در بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) وارد تبریز شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مارتین بروین داور و کمیسر بین المللی و ارشد فدراسیون جهانی دوچرخه سواری به عنوان سرداور برای سومین سال متوالی در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان حضور یافت.

مارتین بروین از کشور هلند با دعوت ستاد برگزاری تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان برای سومین سال متوالی به ایران می آید. وی سابقه داوری و نظارات بر برگزاری تورهای بزرگی همچون توردوفارنس و جیرو ایتالیا داشته و در پنج قاره به عنوان نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری فعالیت کرده است و تجربیات و پیشنهادات خوبی در دوره گذشته تور در اختیار ستاد قرار داده است.

مارتین بروین برای اولین بار در تاریخ تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان در سال 90 حضور یافت و این داور و ناظر کهنه کار هلندی علاوه بر نظارت بر کار داوری ، کلاسهای داوری توجیهی و کارگاه را برای داوران در زمان برگزاری تور برگزار کرد تا در افزایش سطح کیفی و کمی داوران ایرانی و آذربایجانشرقی بسیار مفید باشد.

جمال الدین محمود از کشور مالزی نماینده UCI ، مارتین بروین از هلند داور رسمی UCI و مجید ناصری از ایران سه داور بین المللی و رسمی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در این دوره نیز حضور خواهند داشت .

در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را در 882 کیلومتر در شش مرحله رکاب خواهند زد.

تیم های اموری ویتا اوکراین ، دوکلا پراک چک ، بریسا اسپور ترکیه ، سی سی ان صربستان ، های نان چین ، رودی پروجکت آلمان ، ترنگانو مالزی و تیمهای ملی الجزایر ، جمهوری آذربایجان ، قزاقستان ، البانی ، هنگ کنگ و ازبکستان 13 تیم خارجی در این رقابتها هستند.

تیم های باشگاهی پتروشیمی تبریز ، دانشگاه آزاد ، آینده ، پیشگامان کویر یزد ، آینه زمانی تیم دوم تبریز و شهرداری ارومیه شش تیم ایرانی حاضر در رقابتها خواهند بود.

سه داور بین المللی و نمایندگان فدراسیون جهانی در برگزاری این رویداد ورزشی شرکت می کنند.

بیست و هشتمین دوره از این تور بین المللی در شش مرحله در مسیرهای تبریز ، مراغه ، ارومیه ، خوی ، جلفا و مرحله پایانی در تبریز برگزار می شود.

مرحله اول این تور در اول خرداد در مسیر 128 کیلومتری تبریز به مراغه بوده و ورزشکاران شرکت کننده پس از یک روز استراحت، در مرحله دوم مسیر 192 کیلومتری این شهرستان تا ارومیه را رکاب خواهند زد.

رکابزنان پس از طی مراحل مختلف ، در مرحله پایانی در پارک ائل گلی تبریز به خط پایان و نهایی این رویداد ورزشی خواهند رسید.

کد خبر 2059519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha