۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳

همراه با تور بیست و هشتم/

معرفی رکابزنان تیم پتروشیمی

معرفی رکابزنان تیم پتروشیمی

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم پتروشیمی تبریز به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های دوچرخه سواری ایران اسامی رکابزنان خود جهت شرکت در بیست و هشتمین دوره تور بین المللی ایران (آذربایجان) را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با نگاهی گذرا به این تیم پرافتخار می توان به یقین گفت که تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز یکی از پیشتازان دوچرخه سواری نوین و به روز در کشور بوده و همواره رکابزنان خوبی در این تیم پا زده اند و عناوین مهم کشوری و آسیایی و چندین سال قدرت مطلق دوچرخه سواری آسیا بوده اند.

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز فصل گذشته بر اساس برخی تغییرات قوانین در جذب نفرات خارجی به رکابزنان بومی و ایران تکیه کرد و توانست در کنار قدرت های دوچرخه آسیا و رکابزنان مهم از کشورهای اروپایی همچنان بر سکوی برترین های تیمهای دوچرخه سواری آسیا در سال 2012 بایستد و در رده دومی به افتخارات خود ادامه دهد. در این سال همچنین عنوان برترین رکابزن آسیا را حسین علیزاده رکابزن تبریز این تیم کسب کرد.

تیم پتروشیمی تبریز را همچنین می توان پرافتخارترین تیم دوچرخه سواری تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان نامید ، توری که با 27 سال قدمت پای در 28 سالگی می گذارد و احد کاظمی و قادر میزبانی پرافتخارترین رکابزنان این تور مهم منطقه ای هستند.

تیم پتروشیمی تبریز در دوره گذشته توانست در کنار تیم های قدرتمند و پرافتخاری همچون تیم اندولسیای اسپانیا که تیمی پروکنتیننتال و حرفه ای است عنوان قهرمانی تیمی را به خود اختصاص دهد و حسین عسگری رکابزن پتروشیمی تبریز نیز به مقام سومی تور دست یابد.

تیم پتروشیمی تبریز برای حضور در بیست و هشتمین دوره رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) ، قادر میزبانی ، مهدی سهرابی ، سعید صفر زاده ، امیر کلاهدوز و حسین عسگری به مربیگری احد کاظمی را به تور بیست و هشتم معرفی کرده است .

حال باید منتظر بود و دید که آیا تیم پتروشیمی تبریز برای هفتمین بار روی سکوی قهرمانی خواهد ایستاد  و یا حضور تیم های مطرح خارجی مانع از تحقق این مهم خواهد بود.

در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را در 892 کیلومتر در شش مرحله رکاب خواهند زد.

تیم های اموری ویتا اوکراین ، دوکلا پراک چک ، بریسا اسپور ترکیه ، سی سی ان صربستان ، رودی پروجکت آلمان ، ترنگانو مالزی و تیمهای ملی الجزایر ، سوریه ، جمهوری آذربایجان ، قزاقستان ، آلبانی ، هنگ کنگ و ازبکستان 14 تیم خارجی در این رقابتها هستند.

تیم های باشگاهی پتروشیمی تبریز ، دانشگاه آزاد ، آینده ، آینه زمانی تیم آینه جوانی تبریز ، پیشگامان کویز یزد و شهرداری ارومیه شش تیم ایرانی حاضر در رقابتها خواهند بود.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) روز چهارشنبه یکم خرداد ماه از مقابل عمارت شهرداری تبریز استارت خواهد خورد و رکابزنان مسیر تبریز به مراغه را طی خواهند کرد.

کد خبر 2059559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha