۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶

اخبار شهرستان سقز/

وجود هفت معدن طلا ظرفیت بالایی برای اشتغالزایی است/دومین شهر بزرگ كردستان بی بهره از فضای ورزش كارگری

وجود هفت معدن طلا ظرفیت بالایی برای اشتغالزایی است/دومین شهر بزرگ كردستان بی بهره از فضای ورزش كارگری

سقز - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان سقز وجود هفت معدن طلا در این شهرستان را به عنوان یك ظرفیت بالا برای اشتغالزایی دانست و گفت: با فعال كردن این معادن آینده درخشانی در انتظار مردم شهرستان سقز خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نادر فخری در نشست با اصناف و بازاریان شهرستان سقز اظهار داشت: در راستای اشتغال برای مردم شهرستان در سال جاری بیش از 30 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است كه در این راستا سقز رتبه اول را در پرداخت تسهیلات در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی از بازاریان شهرستان سقز به عنوان صنفی صادق و درستكار نام برد و افزود: به دلیل مشتری مداری و انصاف در معامله، بازاریان سقزی از جایگاه و مقام ارزشمند مردمی برخوردار هستند.

فرماندار سقز، این شهرستان را از لحاظ نیروی انسانی، كارآمد، باسواد و آگاه دارای ظرفیت های زیادی برشمرد و ادامه داد: باید با همدلی و همفكری در راستای ایجاد شغل و كار برای مردم تلاش كنیم.

فخری یادآور شد: در راستای اشتغال برای مردم شهرستان در سال جاری بیش از 30 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است كه در این راستا سقز رتبه اول را در پرداخت تسهیلات در سطح استان به خود اختصاص داده است.

دانشكده های پرستاری و مامایی، كشاورزی و منابع طبیعی در سقز احداث می شود

فرماندار شهرستان سقز در کنفرانس ملی تکنیک های نوین محاسباتی و بهینه سازی عمران با بیان اینکه در آینده ای نزدیک دانشكده های پرستاری و مامایی، كشاورزی و منابع طبیعی به مجموعه دانشگاه های شهرستان سقز اضافه می شود، بر ارتباط تنگانگ ادارات با جامعه علمی و دانشگاهی تاکید کرد.

نادر فخری بر انجام كارهای مطالعاتی، ‌استفاده از نخبگان و بکارگیری استعدادهای درخشان شهرستان در کارهای تحقیقی و پژوهشی و ارتباط تنگانگ ادارات با جامعه علمی و دانشگاهی تاکید کرد.

عرصه انتخابات، ‌عرصه مقابله با دشمن و جنگ با استكبار است

فرماندار شهرستان سقز در جلسه شورای اداری این شهرستان از تلاش ادارات برای بسترسازی در راستای حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو تشكر کرد و اظهار داشت: امروز در شهرستان شاهد شور و نشاط و شعور انتخاباتی هستیم و باید این روند ادامه داشته باشد.

نادر فخری به بحث اهمیت انتخابات 24 خرداد از لحاظ گستردگی كمی به واسطه برگزای  دو انتخابات هم زمان و از لحاظ كیفی به سبب حساسیت آن پرداخت و خواستار رعایت قانون توسط داوطلبین و مجریان برگزاری انتخابات شد.

وی عرصه انتخابات را عرصه مقابله با دشمن و دفاع از تمامی دستاوردهای نظام مقدس برشمرد و ادامه داد: این عرصه، عرصه جنگ با استكباراست.

دومین شهر بزرگ كردستان از فضای ورزش كارگری بی بهره است

فرماندار شهرستان سقز گفت: حمایت از قهرمانان، مربیان و پیشكسوتان ورزشی، جذب اسپانسر برای تیم های مختلف ورزشی، ارائه راهكارهای علمی برای ارتقای سطح ورزش شهرستان سقز در دستور كار قرار گرفته است.

نادر فخری در جلسه شورای ورزش شهرستان سقز با اشاره به اینكه شهرستان سقز به عنوان دومین شهر بزرگ استان كردستان از فضای ورزش كارگری بی بهره است، اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده و اختصاص 860 میلیون ریال برای خرید زمین برای ساخت فضای ورزش كارگری و مصوبه دولت در آینده نزدیك این مجموعه ورزشی ساخته می شود.

وی با بیان اینکه ورزش بهترین وسیله برای وجود جامعه ای سالم است، افزود: هر اندازه که موفق به ترویج فرهنگ ورزشی در بین مردم به ویژه جوانان شویم بی گمان جامعه ای امن و پاک خواهیم داشت.

کد خبر 2059642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha