۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۲۷

محمود یاوری در گفتگو با مهر:

فکر نمی‌کردم فجر چنین تصمیمی بگیرد/ هنوز می‌خواهم وسط میدان باشم

فکر نمی‌کردم فجر چنین تصمیمی بگیرد/ هنوز می‌خواهم وسط میدان باشم

سرمربی پیشین تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه دوشنبه شب از انتخاب یک سرمربی دیگر برای این تیم با خبر شده بود، گفت: فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی بیافتد و از امروز به پیشنهادهای جدید فکر می‌کنم.

محمود یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص قطع همکاری باشگاه فجرسپاسی شیراز با وی، ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: بعد از پایان لیگ گذشته، دیگر مذاکره‌ای با یکدیگر نداشتیم. آقایان نخواستند که همکاری‌هایمان ادامه یابد و از قبل هم بحثی در این باره انجام نداده بودند.

وی افزود: تنها یک مراسم برگزار شد که در آن از اعضای تیم تقدیر کرده بودند. در آن مراسم هم فرمانده سپاه استان فارس از اعضای تیم قدردانی کرده بود. دوشنبه شب آقای عاری، سرپرست تیم فجرسپاسی شیراز با من تماس گرفت و اطلاع داد که باشگاه دیگر تمایلی برای همکاری ندارد و همه چیز به همین سادگی تمام شد.

سرمربی پیشین تیم فجرسپاسی شیراز ادامه داد: مربیگری در یک تیم ملک شخصی کسی نیست و هیچکس نباید خود را چسبیده به تیمی بداند. یک روز فکر می‌کردند که می‌توانم به این تیم کمک کنم و سراغم آمدند که این کار نتیجه داد، حالا هم برنامه آنها بدین گونه است که در مسیر دیگری حرکت کنند. من همیشه به مقدرات الهی گردن نهاده‌ام و مطمئنم که در این اتفاق خیر و صلاحی برای من وجود دارد.

وی در خصوص اینکه آیا تصور چنین تصمیمی را از مسئولان باشگاه فجرسپاسی داشت؟، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی رخ بدهد برای همین به خودم اجازه نمی‌دادم تا پیشنهادهای جدیدی که مطرح شده بودند را جدی‌تر بررسی کنم ولی حالا کمی استراحت می‌کنم و بعد از رفتن مسافرت با خانواده پیشنهادهای جدید را بررسی می‌کنم.

یاوری درباره عملکردش در تیم فجرسپاسی یادآور شد: با توجه به پتانسیلی که تیم داشت، نتایج خوبی گرفتیم. تیم ما کمترین هزینه‌ها را انجام داد و حتی از برخی تیم‌های لیگ یکی نیز هزینه کمتری انجام داد با این حال بازیکنان با شجاعت و فداکاری که به خرج دادند و کمبودهای مالی را جبران کردند. البته جای دارد از هواداران تیم و رسانه‌های محلی حتی آنها که انتقاد می‌کردند هم قدردانی کنم که ما را تنها نگذاشتند.

وی ادامه داد: ما در وسط فصل دو بازیکن موثر خودمان را از دست دادیم که شاید این اتفاق برای هر کسی نیفتاده باشد با این حال من با باشگاه کمال همکاری را داشتم. همان زمان هم می‌دانستم بدون آنها می‌توانم سربلند بیرون بیایم. البته به ما خیلی سخت گذشت ولی توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

یاوری در پاسخ به این پرسش که با خداحافظی فرگوسن به فکر خداحافظی از فوتبال نیفتاده است؟، گفت: نه من هنوز هم ایستاده‌ام و می‌خواهم به وسط میدان بیایم! فرگوسن سهامدار باشگاه و در کار سوارکاری هم تجربه دارد ولی من هنوز در کنار زمین هستم و به کارم با قدرت ادامه می‌دهم.

 

 

کد خبر 2059740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha