۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۴۱

رئوفی نژاد:

عدالت در اجرای حقوق شهروندی ضروری است

عدالت در اجرای حقوق شهروندی ضروری است

زنجان -خبرگزاری مهر: استاندار زنجان گفت: باید عدالت در اجرای امور کلی و ملی حقوق شهروندی رعایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر،محمد رئوفی‌نژاد ظهر سه شنبه، در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان، با اشاره به اینکه احقاق حقوق شهروندی مختص یک دستگاه خاص نیست، افزود: حقوق شهروندی به دلیل گسترده و همه

جانبه بودن در چهارچوب وظایف و اختیارات یک دستگاه خاص نیست، بلکه همه دستگاه‌ها در این زمینه مسئول‌اند.

وی اظهار داشت: امنیت شهروندان،عفاف و حجاب مردان و زنان جامعه، نشاط و سلامتی، رفاه و بهداشت عمومی و ارتقاء معنویت از جمله موضوعاتی هستند که باید در حقوق شهروندی مورد نظر قرار گیرند.

استاندار زنجان تاکید کرد: این سازو کار باعث شده یک گستره نامحدود از خدمات شهروندی از زوایای مختلف داشته باشیم که وظیفه سنگینی بر عهده همه مسئولین قرار می دهد.

رئوفی نژاد، با اشاره به اینکه 19 شهرستان طی 3 سال اخیر توسعه خوبی در زمینه عمرانی داشته اند افزود: در کمتر از 3 سال گذشته 300پروژه عمران شهری با 260 میلیارد تومان اعتبار و 2800 پروژه با 700 میلیارد

تومان اعتبار در عمران روستایی اجرا شده است.

وی، با اشاره به مصوبات این ستاد، گفت: از ابتدای آغاز به کار این ستاد در استان تاکنون 900خدمت احصاء و مورد پیگیری قرار گرفته است.

استاندار زنجان گفت: این ستاد سیاست‌گذار و پیگیر مسائل مربوط به صیانت از حقوق شهروندی است که طی آن دستگاه‌های مختلف با مطالعه کارشناسانه خود باید در راستای تحقق این اهداف تلاش کنند.

کد خبر 2059847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha