۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۵۵

روکش و مرمت آسفالت 110 هزار متر مربع از معابر منطقه 7 طی سال گذشته

روکش و مرمت آسفالت 110 هزار متر مربع از معابر منطقه 7 طی سال گذشته

معاون فنی و عمرانی منطقه 7 از لکه گیری، روکش دستی و مکانیزه آسفالت بیش از 110 هزار متر مربع از معابر سطح منطقه با بیش از 13 هزار تن آسفالت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، امیر اللهیاری با اعلام این خبر گفت: روند اجرای فعالیتهای عمرانی بر اساس رویکرد مدیریت شهری و در راستای تامین رفاه ، آسایش و جلب رضایت شهروندان انجام می شود .وی افزود: سال گذشته 110 هزار متر مربع عملیات آسفالت معابر سطح منطقه با هدف سهولت تردد وسائط نقلیه و پیشگیری از بروز آب گرفتگی به هنگام بارش نزولات آسمانی انجام شده است.

معاون شهردار منطقه 7 با تاکید بر اجرای عملیات تراشه و روکش آسفالت با کیفیت مطلوب افزود: از مهمترین خیابانهایی که کار لکه گیری و روکش دستی و مکانیزه آسفالت در آنها انجام شده می توان به خیابانهای عشوری، خیابان سبلان شمالی، خیابان امیرجاهد، خیابان بخشی فردو خیابان ملایری اشاره کرد.

اللهیاری با بیان اینکه فروردین سال جاری حدود پنج هزار متر مربع عملیات لکه گیری و روکش دستی و مکانیزه آسفالت انجام شده است، افزود: در ماه گذشته حدود 600 تن آسفالت به منظور مرمت و لکه گیری استفاده شده است.

وی با بیان اینکه تمامی فعالیتهای عمرانی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، پیاده روسازی، مرمت پلهای فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و… از اولویت های منطقه است تصریح کرد: اولویت امسال ما این است که کار آسفالت، نهر و جدول و پیاده روسازی تمام گذرهای منتهی به بزرگراه امام علی (ع) را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهیم.

کد خبر 2060074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha