۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۳۷

کی‌روش حریف را آنالیز کرد؛

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از دیدار با عمان برگزار شد

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از دیدار با عمان برگزار شد

تیم ملی فوتبال ایران در حالی آخرین تمرین خود را برای دیدار با عمان برگزار کرد که شش بازیکن اصلی این تیم در دیدار فردا مقابل ایران حضور ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال ایران که برای انجام بازی تدارکاتی به عمان سفر کرده است آخرین تمرین خود را پیش از این بازی، از ساعت 17 امروز سه‌شنبه برگزار کرد. در تمرین امروز که 75 دقیقه طول کشید، ملی پوشان ابتدا زیر نظر کادر فنی و با انجام حرکات کششی به گرم کردن بدن‌هایشان پرداخته و پس از آن به مرور کارهای تاکتیک، ضربات ایستگاهی از کنار زمین و همچنین فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

دیدار تیم‌های ایران و عمان چهارشنبه و راس ساعت 17:30 در ورزشگاه 50 هزار نفری سلطان قابوس برگزار می‌شود. با توجه به اينکه این دیدار پیش بازی دیدار فینال جام حذفی عمان است، پیش بینی می‌شود استقبال خوبی از انجام آن صورت پذیرد. شش نفر از بازیکنان تیم ملی عمان در این دیدار حضور ندارند. از سوی دیگر تیم ملی ایران هم بدون ملی پوشان استقلال و بازیکنان لژیونر در این دیدار شرکت خواهد کرد.

همچنین به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، پیش از ظهر سه‌شنبه ملی پوشان و اعضای کادر فنی در محل سالن اجتماعات هتل سیتی سیزن گرد هم آمدند و سرمربی تیم ملی ضمن بیان نکاتی از تمرینات ملی پوشان در تهران و بیان نقاط ضعف و قوت تیم در تمرینات، 20 دقیقه از فیلم دیدار استرالیا و عمان را برای بازیکنان نمایش داد.

در این فیلم 20 دقیقه ای که با هدف آشنایی ملی پوشان با نقاط قوت و ضعف عمانی‌ها و ساختار آنها در خطوط مختلف دفاعی، میانی و حمله بود، صحنه‌های به ثمر رساندن و دریافت گل عمانی‌ها چند بار بازنگری شد و در حین تماشای فیلم، سرمربی تیم ملی نکات مهم را به بازیکنان یادآوری کرد.

کد خبر 2060168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha