۱ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۳۶

سردار نقدی:

لزوم تمکین کاندیداها به نظر شورای نگهبان/ سازش با آمریکا ضربه ای به اقتصاد ایران

لزوم تمکین کاندیداها به نظر شورای نگهبان/ سازش با آمریکا ضربه ای به اقتصاد ایران

کرمان - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر لزوم تمکین کاندیداها از نتایج اعلام شده از سوی شورای نگهبان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی عصر سه شنبه در جمع دانشجوایان بسیجی دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه همگی باید مر قانون حرکت کنیم گفت: نتایجی که از سوی شورای نگهبان مبنی بر رد و یا تایید صلاحیت افراد اعلام می شود باید توسط کاندیداها پذیرفته شود.

سردار نقدی گفت: شورای نگهبان براساس قانون افرادی را رد و یا تعیین صلاحیت می کند و همگی باید مطیع قانون بوده تا از هر گونه تشنج در کشور جلوگیری شود.

وی با تاکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح افزود: باید فرد اصلح را براساس ویژگی ها و کدهایی که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود مشخص می کنند انتخاب کرده و انتخاب فردی کارآمد و شایسته بسیار حائز اهمیت است، بنابراین مردم باید در انتخاب خود بسیار دقت کنند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه باید تمام توان خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و آرام به کار گیریم، افزود: حضور گسترده در انتخابات امنیت و اقتدار کشور را تضمین کرده و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: مردم ایران همواره با هوشیاری و آگاهی از نظام حمایت کرده اند و در این انتخابات نیز حضور حماسی داشته و خالق حماسه سیاسی خواهند بود.

وی گفت: در واقع مشارکت پررنگ مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی ایران در عرصه بین‌المللی را افزایش می دهد.

سردار نقدی هدف آمریکا را نابودی ایران عنوان کرد و ابراز داشت: توطئه های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب آغاز شد و به فضل الهی و رهنمودهای امام راحل(ره) و رهبری توانستیم آنها را پشت سربگذاریم، اکنون نیز ملت ایران می دانند این فشارهای اقتصادی نقشه شوم آمریکا است و به همین دلیل در مقابل این فشارها ایستادگی کرده و دشمنان را ناامید می کنند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه سازش با آمریکا به سود ایران نیست، ادامه داد: این سازش لطمه شدیدی به اقتصاد کشور وارد می کند و باعث سقوط شدید قیمت نفت خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه ویژه به تولید ملی و حرکت در مسیر صادرات اظهار داشت: سازش با آمریکا در واقع این آرایش را برهم زده و واردات کالا به کشور افزایش پیدا کرده و به تولید ملی و در نتیجه اقتصاد ایران ضربه جدی وارد می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: آمریکا بهتر است به جای اینکه به فکر حل مشکلات رفاهی مردم ایران باشد فکری به حال ملتش کند و در صدد حل مشکلات کشور خودش برآید.
 

کد خبر 2060332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha