سلیمان فرنجیه تاکید کرد؛

هدف از جنگ جهانی علیه سوریه ضربه زدن به مقاومت است / دفاع از سوریه دفاع از مقاومت است

هدف از جنگ جهانی علیه سوریه ضربه زدن به مقاومت است / دفاع از سوریه دفاع از مقاومت است

سلیمان فرنجیه رئیس جریان المرده لبنان تاکید کرد هدف از جنگ جهانی که علیه سوریه به راه افتاده است، ضربه زدن به مقاومت است و دفاع از سوریه، دفاع از مقاومت و ایستادگی در برابر اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، سلیمان فرنجیه خاطر نشان کرد سوریه یکی از پایه های اساسی محور مقاومت در منطقه به شمار می رود و هدف از جنگ جهانی که علیه این کشور به راه افتاده است، ضربه زدن به مقاومت است.

وی افزود ما به ویژه در این شرایط تاکید می کنیم که همچنان با مقاومت هستیم، همیشه با مقاومت همراه هستیم، چرا که مقاومت گزینه راهبردی است نه یک تصمیم به خاطر منافع آنی و زودگذر.

رئیس جریان المرده لبنان تصریح کرد دو محور در منطقه وجود دارند یکی محور سازش و دیگر محور مقاومت و ایستادگی و یاری ملت فلسطین که 99 درصد اعراب آنها را فراموش کرده اند .

فرنجیه خاطر نشان کرد غرب و مزدوران عربش خواهان تقسیم و تجزیه طایفه ای و مذهبی منطقه هستند، چرا که آنها می دانند که تاریخ و آینده هیچ نقش یا قدرتی برای آنها جز در این صورت(تجزیه منطقه) نخواهد گذاشت، آنها برای تجزیه سوریه با هدف شکستن محور مقاومت و حمایت از اسرائیل تلاش می کنند.

وی تاکید کرد حمایت از سوریه و قرار گرفتن در کنار این کشور، دفاع از رهبری این کشور نیست، بلکه دفاع از مقاومت و ایستادگی در برابر اسرائیل است.

رئیس جریان المرده لبنان با بیهوده توصیف کردن خشونت طلبی برخی گروههای لبنانی در شمال لبنان درباره تلاش این گروهها برای ایجاد هرج و مرج در لبنان هشدار داد و بر ضرورت تلاش همه گروهها برای حفظ آشتی و صلح داخلی تاکید کرد.

کد خبر 2061185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha