۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۴

پناهپوری خبر داد:

مسابقه اسب سواری بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در گچساران برگزار می شود

مسابقه اسب سواری بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در گچساران برگزار می شود

گچساران-خبرگزاری مهر: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران از برگزاری مسابقه اسب سواری به مناسبت سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر در این شهرستان خبر داد.

اسماعیل پناهپوری به خبرنگار مهر گفت: این مسابقه با شرکت 30 سوارکار از استانهای خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و فارس و به میزبانی گچساران در پیست هیئت سوارکاری این شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقه با همکاری هیئت سوارکاری و اداره ورزش و جوانان گچساران روز جمعه ساعت 17 با حضور سوارکاران مطرح چهاراستان برگزار می شود.

پناهپوری با بیان اینکه سوارکاری یکی از ورزش های مورد توجه ائمه اطهار بوده، اظهارداشت: توجه و حمایت از ورزشکاران این رشته ورزشی در گچساران از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیئت سوارکاری گچساران با مشکلاتی ازجمله هزینه بالای نگهداری اسب ها و خرید لوازم و تجهیزات مخصوص سوارکاری مواجه است.

پناهپوری اظهارداشت: با توجه به شرایط اقتصادی امروز و قیمت بالای خرید اسب، هزینه نگهداری اسب بسیار بالا و سنگین بوده و تعداد کمی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی توانایی خریداری و نگهداری اسب و سرمایه‌گذاری در این بخش را دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران برگزاری اینگونه مسابقات در سطح شهرستانها را زمینه ای برای جذب سرمایه گذار و سوارکاران علاقمند عنوان کرد.

کد خبر 2061300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha