تحولات امنیتی سوریه/

بازگشت آرامش به مناطق مهم حومه دمشق/ ادامه عملیات ارتش در منطقه القصیر

بازگشت آرامش به مناطق مهم حومه دمشق/ ادامه عملیات ارتش در منطقه القصیر

ارتش سوریه در ادامه عملیات سرکوب تروریستها در مناطق مختلف این کشور شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساند و مناطق مهمی را در حومه دمشق تحت سیطره خود درآورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در حومه دمشق شمار زیادی از تروریستها را از پای درآورد و انبارهای تسلیحاتی آنها را منهدم کرد.

همچنین نیروهای ارتش، امنیت را در "الزمانیه" و "القاسمیه" دو منطقه مهم الغوطه شرقی در حومه دمشق برقرار کردند.

درگیری ارتش سوریه با تروریستهای جبهه النصره در منطقه جوبر در حومه دمشق با کشته شدن شمار زیادی از  تروریستها پایان یافت. در این عملیات "سامی المنجد" سرکرده یکی از گروههای مسلح موسوم به گردان هارون الرشید کشته شد.

نیروهای امنیتی سوریه یک تونل 400 متری در منطقه المناشر را که تروریستها از آن به عنوان انبار تسلیحاتی و بیمارستان صحرایی استفاده می کردند، منهدم کردند.

از سوی دیگر، عملیات ارتش در منطقه داریا نیز با هلاکت شماری از تروریستها همراه شد. در برزه و اطراف آن، نیروهای ارتش، 13 تروریست جبهه النصره را به هلاکت رساندند.

در منطقه القصیر در استان حمص نیز عملیات ارتش ادامه یافت و طی درگیری با یکی از گروههای تروریستی در منطقه ضهر القضیب، 20 نفر از آنان کشته شدند.

از سوی دیگر، تلاش یک گروه مسلح برای نفوذ به اراضی سوریه از منطقه کوهستانی البریج در مرز لبنان با دخالت ارتش ناکام ماند. عملیات نیروهای ارتش در ادلب نیز با کشته و زخمی شدن شماری از تروریستها همراه شد.

 

 

کد خبر 2061620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha