۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۰۹

همزمان با سوم خرداد؛

رزمایش بزرگ فتح خرمشهر برگزار شد

رزمایش بزرگ فتح خرمشهر برگزار شد

خرمشهر - خبرگزاری مهر: همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، رزمایش بزرگ فتح خرمشهر در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده بسیج خرمشهر در این رابطه گفت: در این رزمایش که صبح امروز جمعه در خرمشهر انجام شد نیروهای ارتشی، سپاهی و بسیج از سه محور به صورت نمادین شهر را تصرف و آزاد می کنند.

عادل فرهانیان این محورها را شامل میدان مقاومت، نقاطی از پادگان دژ و میدان معلم عنوان کرد.

وی افزود: نیروها پس از تصرف نمادین شهر و آزادی آن در محل مسجد جامع خرمشهر به عنوان نماد پیروزی رزمندگان اسلام گردهم آمدند.

فرهانیان اظهار کرد: در پایان نیز نیروهای شرکت کننده در این همایش به نشانه آزاد سازی خرمشهر ندای الله اکبر را از مسجد جامع این شهر سر دادند.

وی از اعزام کاروان دوچرخه سواران ورزشکار خرمشهری به مرقد مطهر حضرت امام برای حضور در سالگرد ارتحال امام راحل (ره) در 14 خرداد ماه جاری از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد.

فرمانده بسیج خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای 150 برنامه متنوع به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در این شهرستان تصریح کرد: دیدار با خانواده معزز شاهد و اجرای جشنواره با نوای کاروان که به مدت سه شب از یکم تا سوم خرداد ماه در کنار کارون (پل قدیم) و به صورت پخش زنده و مستقیم بخشهای مختلف این جشنواره از شبکه های یک، دو، سه و جام جم سیمای جمهوری اسلامی  از دیگر برنامه های این هفته است.

فرهانیان یادآور شد: در این ایام از 313 خانواده شهید (به تعداد یاران امام زمان(ع)) سرکشی کردیم و این کار همچنان ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود برخی نارسائی ها در سطح شهر گفت: خرمشهر برای رشد و توسعه نیاز به تلاش بیشتر مسئولان و همراهی ومشارکت مردم دارد.

وی افزود: مردم باید نمایندگان و شورایی را انتخاب و بر سر کار بیاورند که از جنس مردم باشد و محرومیت را بشناسند، نیازها را بداند و دلسوز باشند تا خرمشهر از وضعیت فعلی خارج شود.

وی اظهار کرد: البته کارهایی در شهر صورت گرفته و خرمشهر نسبت به گذشته وضع بهتری دارد اما به دلیل حجم خرابیهای ناشی از جنگ تحمیلی، کمبود امکانات، برخی مدیریتهای نادرست و تهدیدات و تحریمهای دشمنان برای رسیدن به جایگاه قبلی کار و همت ییشتری را طلب می کند.

به گفته وی خرمشهر شهری است که نیاز به ساخت مجدد دارد.

کد خبر 2061652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha