۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۶

در حین برگزاری دیدار بایرن و دورتموند؛

آدیداس و پوما در فینال لیگ قهرمانان رقابت می‌کنند

آدیداس و پوما در فینال لیگ قهرمانان رقابت می‌کنند

دیدار پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا که قرار است شنبه شب در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شود، فقط دیدار دو تیم آلمانی بایرن مونیخ و دورتموند نیست بلکه فرصتی است تا دو نشان صاحبنام پوشاک ورزشی، آدیداس و پوما، به رقابت با یکدیگر بپردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تولیدکنندگان پوشاک ورزشی آدیداس و پوما حاصل دشمنی دو برادر هستند. این دو نشان معتبر امشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. داستان جدایی "آدی داسلر" و "رودولف داسلر" که منتج به تاسیس آدیداس و پوما شد با رقابت این دو تیم، امشب در ومبلی دوباره جان می‌گیرد.

پوما حامی مالی تیم فوتبال دورتموند است و امشب در بازی فینال مدل جدیدی از محصولات خود به نام PowerCat را رو می کند. "مارکو رویس" ، هافبک دورتموند، امشب با این کفش مقابل بایرن مونیخ به میدان می‌رود. این همان کفشی است که "سسک فابرگاس" بارسا هم به آن علاقه نشان داده است. رویس که ابتدای فصل از مونشن گلادباخ به دورتموند پیوست گفت هرگز فکر نمی‌کرده به دیدار پایانی راه پیدا کند.

وی گفت: اینکه در فینال لیگ قهرمانان در ومبلی بازی کنید واقعا احساس فوق العاده ای است. من هرگز فکر نمی‌کردم این داستان به واقعیت بپیوندد. فقط می‌خواستم در این تیم باشم، بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و اولین تجاربم را در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورم.

در حالی که پوما طیف عظیمی از بازیکنان دورتموند را حمایت می‌کند آدیداس هم شماری از بازیکنان بایرن را تحت پشتیبانی خود دارد. توماس مولر، باستین شواین اشتایگر، آرین روبن، فیلیپ لام و مانوئل نویر با کفش سه خط آدیداس به میدان می‌روند. آدیداس قرار است امشب مدل جدید کفش خود تحت عنوان F50 را رونمایی می‌کند.

کد خبر 2062229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha