۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۰۷

محبي در گفتگو با مهر:

به‌جاي كشتي در انتخابات شوراها تلاش مي‌كنم/ سريال ابطال ها ادامه دارد

به‌جاي كشتي در انتخابات شوراها تلاش مي‌كنم/ سريال ابطال ها ادامه دارد

يكي از كانديداهاي انتخابات مجمع فدراسيون كشتي بعد از ابطال ثبت نام‌هاي قبلي و آغاز دور جديد ثبت نام گفت: از خير كشتي گذشتم و تمام نيرو و تلاشم را معطوف انتخابات شوراها كرد‌ه‌ام!

مهدي محبي در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: متاسفانه اين براي دومين بار است كه شاهد ابطال ثبت نام هاي قبلي و برخورد سليقه اي با انتخابات رئيس فدراسيون كشتي هستيم و انگار اين داستان همچنان در زمان روساي قبلي و فعلي ادامه دارد.

وي ضمن اعلام صرف نظر از حضور در انتخابات مجمع فدراسيون گفت: با توجه به وضعيت نابسامان كنوني بهتر ديدم تمام نيرو و پتانسيلم را معطوف انتخابات شوراها كنم كه فكر مي‌كنم موفقيت در اين عرصه بسيار راحت تر و قانونمندتر خواهد بود.

پيشكسوت كشتي كرج درخاتمه گفت: جريانات كنوني و ثبت نام و ابطال سريالي براي انتخابات فدراسيون كشتي نشانگر آن است كه سرانجام فرد مورد نظر آقايان در راس امور قرار مي گيرد و حضور اهالي كشتي و پيشكسوتان در اين عرصه معناي چنداني ندارد.

اين در حالي است كه طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان، ثبت نام كانديداهاي قبلي ابطال و نفرات جديد بايد از امروز شنبه 4 خردادماه براي ثبت نام مجدد به فدراسيون كشتي مراجعه كنند. كانديداها از امروز به مدت 10 روز كاري فرصت دارند از ساعت 9 تا 16 با حضور در فدراسيون كشتي ثبت نام كنند.

کد خبر 2062236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha