۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷

رقابتهای بین المللی جام علی اف؛

آزادكاران سه وزن نخست امروز به ميدان مي روند

آزادكاران سه وزن نخست امروز به ميدان مي روند

رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام علی علی اف در حالی از امروز در شهر ماخاچ کالا پایتخت داغستان آغاز می شود که در سه وزن نخست 80 آزادکار به روی باسکول رفتند.

به گزارش خبرگزاري مهر، این رقابتها با حضور کشورهای روسیه، ایران، ترکیه، لهستان، مجارستان، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، قزاقستان و بلاروس برگزار می شود كه مسابقات سه وزن 55، 66، 84 کیلوگرم ظهر امروز از ساعت 13 به وقت محلی با مقررات جدید داوری در مجموعه علی علی اف آغاز می شو. ضمن به ترتیب 21، 33 و 26 کشتی گیر عصر روز گذشته روی باسکول وزن كشي رفتند تا از امروز رودر روي يكديگر قرار گيرند.

گفته می شود چهره های نظیر نریمان اسرافیلوف، آرتم کبگ، الیاس بیک بالاتوف و آلبرت ساریتوف در این مسابقات به میدان می روند. طبق نتايج وزن كشي اين رقابتها، ظهر امروز مهران رضا زاده در 55 کیلوگرم، در مرتضی گودرزی در وزن 66 کیلوگرم و محمد حسین محمدیان در وزن 84 کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به میدان می روند.

همچنین فردا يكشنبه نيز امین صادقی و سینا امینی در وزن 60 کیلوگرم ، عزت اله اکبری و سعید غلامی در وزن 74 کیلوگرم ، اباذر اسلامی در وزن 96 کیلوگرم و جابرصادق زاده در وزن 120 کیلوگرم حضور خواهند داشت.

کد خبر 2062284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha