۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴

احمدی نژاد مطرح کرد:

دولت توان خود را برای بهبود وضع سلامت مردم بکار گرفته است

دولت توان خود را برای بهبود وضع سلامت مردم بکار گرفته است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس جمهوری گفت: دولت توان خود را برای بهبود وضع سلامت مردم بکار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمود احمدی نژاد صبح شنبه در حاشیه افتتاح بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد اظهار داشت: موضوع سلامت مقوله‌ حائز اهمیتی در برنامه‌های توسعه‌ای بخش بهداشت و درمان دولت است.

وی با تأکید بر عزم دولت برای تأمین بهداشت و سلامت آحاد جامعه گفت: دولت تمام توان خود را برای بهبود وضع سلامت مردم بکار گرفته است.

رئیس‌جمهوری با اشاره به تدوین برنامه‌های عملیاتی در بخش سلامت از سوی دولت بر همراهی تمامی بخش‌های دست‌اندرکار در روند پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای بهداشت و درمان تأکید کرد.

احمدی‌نژاد همچنین در جریان بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد ضمن عيادت از بيماران بستري با پزشكان، پرستاران، كارشناسان اين مركز به گفتگو پرداختند و در جریان مسایل و مشکلات مطرح شده، قرار گرفت.

اردشير شيخ آزادي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان و قائم مقام وزير بهداشت نیز در مراسم افتتاح بيمارستان گزارشي از روند اجراي اين  پروژه  را ارائه کرد و اظهار داشت: بيمارستان 250 تخت خوابي شهيد رحيمي شهرستان خرم آباد يكي از پروژه هاي ارزشمندي است كه شروع عمليات اجرائي آن بطور رسمي در سال 1382 بوده است.

وی ادامه داد: این پروژه با صرف بيش از 30 ميليارد تومان توسط وزارت راه و شهرسازي احداث و در سال گذشته به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشكي لرستان تحويل شد.

شیخ آزادی یادآور شد: پروژه بیمارستان شهید رحیمی با قرار گرفتن در زمره طرحهاي مهر ماندگار عمليات تجهيز آن با برآورد اعتبار 25 ميليارد ريال در دستور كار قرار گرفت که فاز اول آن عملیاتی شد.

وي افزود: اين پروژه درماني ارزنده يكي از خدمات برجسته نظام مقدس جمهوري اسلامي در عرصه خطير سلامت كشور است كه در هفت طبقه با 26 هزار و 500 مترمربع زيربنا در زميني به مساحت 24 هزار و 300 مترمربع احداث شده است.

شیخ آزادی گفت: این بیمارستان داراي بخشهاي مختلفي از جمله آی سی یو ، CCU، قلب، داخلي، جراحي، زنان و زايمان، اطفال و نوزادان، اورژانس و درمانگاهاي تخصصي و فوق تخصصي  است.

کد خبر 2062296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha