۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۴۵

محمد رویانیان خبر داد:

پرسپولیس، استقلال و سپاهان عامل بالا رفتن قیمت بازیکنان فوتبال

پرسپولیس، استقلال و سپاهان عامل بالا رفتن قیمت بازیکنان فوتبال

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از نشست با وزیر ورزش و جوانان گفت: در این نشست سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان به عنوان عاملان اصلی بالا رفتن قیمت بازیکنان معرفی شدند و قرار شد در نشستی سه جانبه به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان بعد از نشست صبح امروز شنبه برخی مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان به خبرنگاران گفت: در این نشست هیچ صحبتی در مورد 16 یا 18 تیمی شدن لیگ برتر مطرح نشد و حاضران در مورد نحوه قیمت کنترل بازیکنان و پرداخت های بازیکنان بحث و تبادل نظر کردند.

وی افزود: ماحصل این جلسه این بود که سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان عامل بالا رفتن قیمت بازیکنان هستند و در رقابتی که این سه دارند باعث می شوند قیمت بازیکنان بالا برود. ما باید تدبیری کنیم که این قیمت ها را مهار کنیم. قرار شد بچه های شیطون کلاس را مبصر بگذارند تا بتوانیم در نشست هایی که برگزار می کنیم تعریف و معیار درستی را از بازیکنان و قیمت های آنها در نظر بگیریم.

محمد رویانیان در پاسخ به این پرسش که مدیرعامل استقلال در این جلسه نبود و آیا او هم این موضوع را خواهد پذیرفت گفت: من جانشین ایشان هستم و در جلساتی که آقای فتح الله زاده نیستند من نماینده استقلال هستم. باید ما سه باشگاه در نشستی که با یکدیگر خواهیم داشت در این مورد تصمیم گیری کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مبلغ قرارداد علی دایی گفت: ایشان همانقدر گرفته است که سایر مربیان گرفته اند. مگر بقیه مبلغ قراردادشان را اعلام کردند که ما این مبلغ را اعلام کنیم.

 

کد خبر 2062408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha