۴ خرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۰۳

جواد نکونام مطرح کرد:

پیروزی بر قطر راه ما را برای صعود به جام جهانی هموار می‌کند

پیروزی بر قطر راه ما را برای صعود به جام جهانی هموار می‌کند

کاپیتان تیم ملی فوتبال با تاکید بر اینکه پیروزی بر قطر راه ما را برای صعود به جام جهانی هموار خواهد کرد، گفت: قطر تغییرات زیادی نسبت به بازی گذشته خود دارد، این تیم سرمربی خود را تغییر داده و برای رسیدن به جام جهانی تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در حاشیه تمرین عصر شنبه تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: امروز نخستین تمرینی است که تمام بازیکنان حضور دارند و امیدوارم دو بازیکن دیگر نیز به تیم ملی اضافه شوند. ما 3 دیدار مهم در پیش داریم که برای صعود به جام جهانی به سه امتیاز هر سه بازی نیاز داریم و بویژه پیروزی مقابل تیم ملی قطر برای ما اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه در این راه  نیاز به حمایت رسانه‌ها و مردم داریم و دعای خیر مردم باید بدرقه راه ما باشد، افزود: مطمئن باشید بازیکنان نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا بازی‌هایی شایسته نام ایران ارائه دهند. در این بین بازیکنان هم انگیزه لازم را دارند تا برای رویارویی با قطر با تمام قوا ظاهر شویم. تمام تمرکز خود را می‌گذاریم تا با کسب سه امتیاز بازی با قطر راه صعود ما به جام جهانی هموارتر شود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال درباره حضور پیشکسوتان در آخرین تمرین تیم ملی اظهار داشت: جا دارد در اینجا از پیشکسوتان تشکر کنم، آنها زحمات زیادی برای فوتبال کشیدند و حضور آنها برای روحیه دادن به ملی‌پوشان بسیار مفید خواهد بود. باید از شما رسانه‌ای‌ها هم تشکر کنم که با حضور خود باعث دلگرمی ملی پوشان می‌شوید و حمایت مردم را نیز در بر دارید، امیدوارم این موضوع تا پایان دیدار مقابل کره جنوبی نیز ادامه داشته باشد.

وی در مورد تیم ملی قطر نیز اظهار داشت: قطر تغییرات زیادی نسبت به بازی گذشته خود دارد. این تیم سرمربی خود را تغییر داده و برای رسیدن به جام جهانی تلاش می‌کند. آنها موارد حاشیه‌ ای را نیز انجام می‌دهند که باید با تمرکز و حدااکثر توان خود این تیم را شکست دهیم..

نکونام در خصوص پیروزی قطر مقابل لیتوانی در یک دیدار تدارکاتی هم گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و باید به روش خود برنامه‌ریزی کنیم. ما تمام تلاش خود را مقابل قطر انجام خواهیم داد.

 

کد خبر 2062780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha