۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳

بخش گفتگوی "دستان" حذف شد/ موضوع‌محور شدن برنامه موسیقایی

بخش گفتگوی "دستان" حذف شد/ موضوع‌محور شدن برنامه موسیقایی

تهیه‌کننده "دستان" اعلام کرد با وجود اینکه گفتگو با هنرمندان شاخص موسیقی جزو بخش‌های پرطرفدار این برنامه بوده اما برای بالا بردن ریتم برنامه، این بخش را حذف کرده‌اند.

محمد مناجاتی تهیه‌کننده "دستان" در گفتگو با مهر درباره این برنامه موسیقایی اظهار کرد: با گذشت هشت ماه از آغاز پخش "دستان" تاکنون 45 قسمت از این برنامه روی آنتن شبکه آموزش سیما رفته و بازخوردهای خوبی داشته است. ما سعی کرده‌ایم در اتاق فکر برنامه هر روز طرح‌هایی را ارائه کنیم تا برنامه ارتقا پیدا کند و با این شرایط هنوز به ایده‌آل خودمان نزدیک نشده‌ایم و به همین دلیل در سری جدید برنامه سعی می‌کنیم در مسیر ایده‌آل‌هایمان حرکت کنیم.

وی در پاسخ به اینکه چه احساس نیازی برای تغییر در این برنامه وجود داشت، تصریح کرد: ایده اولیه "دستان" بر این تفکر بود که بتوانیم یک مجله جامع موسیقی داشته باشیم و با وجود اینکه گفتگو با هنرمندان برجسته موسیقی جزو بخش‌های پرطرفدار برنامه بود اما به دلیل اینکه ذات یک مجله تلویزیونی داشتن ریتم بالا و آیتم‌های متنوع است این بخش از برنامه را حذف کردیم.

مناجاتی ادامه داد: در واقع احساس نیاز به تغییر در برنامه به دلیل ذات آن است و در سری جدید سعی کرده‌ایم برنامه را به جای گفتگومحور بودن بیشتر به سمت موضوع‌محور و پرونده‌محور بودن تغییر دهیم تا با این شیوه بتوانیم صفحات بیشتری را از مجله خود ورق بزنیم.

تهیه‌کننده برنامه "دستان" یادآور شد: در سری جدید برنامه شاهد ریتم تندتر و تنوع لوکشین بیشتری هستیم. با این تغییرات و اضافه کردن آیتم‌های جذابی از جمله کارگاه آواز، دیدار، دوربین دستان، روی خط حامل، سیری در موسیقی گل‌ها، آواز در موسیقی ایرانی، اقتصاد موسیقی و سیری در گروه‌های مطرح موسیقی کشور قطعا مخاطبان برنامه از تماشای سری جدید "دستان" لذت بیشتری خواهند برد.

وی همچنین با تقدیر از مسئولان شبکه آموزش برای حمایت از تنها برنامه موسیقی‌محور سیما تأکید کرد: "دستان" در ذات می‌تواند پر بیننده‌ترین برنامه تلویزیون باشد چرا که در دل آن همه چیز وجود دارد و شاید به همین دلیل در نوروز به عنوان بهترین برنامه رسانه ملی انتخاب شد. مسولان سیما در این مدت همواره حامی برنامه بوده‌اند و به خصوص باید از مدیران شبکه آموزش قدردانی کرد که با حمایت‌های خود باعث تداوم پخش تنها برنامه تخصصی موسیقی در سیما شده‌اند.

کد خبر 2062986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha