۶ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۲۳

جعفری در گفتگو با مهر:

منتظر تماس سپاهان می‌مانم/ اولویتم تمدید قرارداد است

منتظر تماس سپاهان می‌مانم/ اولویتم تمدید قرارداد است

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدافع کناری سپاهان در مورد تیم فصل آینده خود گفت: قرارداد من با باشگاه سپاهان تمام شده اما باشگاه سپاهان برای تمدید قرارداد هنوز با من تماسی نگرفته است.

ابولحسن جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از طرف چند باشگاه با من مذاکره شده و مبالغ خوبی نیز به من پیشنهاد داده اند، اما من چند روز دیگر نیز منتظر تماس باشگاه سپاهان خواهم ماند زیرا اولویت من تمدید قرارداد با باشگاه سپاهان است.

وی درباره تماس نگرفتن باشگاه سپاهان برای تمدید قراردادش گفت: نمی‌دانم از طرف باشگاه با کدام بازیکن تماس گرفته‌اند اما این را می‌دانم که مسئولان باشگاه در حال حاضر مشغول انتخاب بازیکن و آماده‌سازی یک تیم خوب برای فصل آینده هستند.

مدافع سپاهان تصریح کرد: با توجه به بحث نقل و انتقالات مسئولان باشگاه درگیر این مسائل هستند و به موقع خود حتما با بازیکنان دیگر نیز تماس خواهند گرفت، من فعلا منتظر خواهم ماند.

وی افزود: خودم را همیشه یک سپاهانی می‌دانم و به قول معروف من در این تیم به دنیا آمده‌ام، زیرا باشگاه سپاهان همیشه حامی خوبی برای من بوده است، اگر روزی از این تیم بروم باز هم سپاهان تیم من است، دوستش خواهم داشت و برایش آرزوی موفقیت خواهم کرد.

کد خبر 2063620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha