۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶

فروزانی در گفتگو با مهر:

قرار بود میاچ هم کنار دایی باشد/ پرسپولیس سال بهتری خواهد داشت

قرار بود میاچ هم کنار دایی باشد/ پرسپولیس سال بهتری خواهد داشت

دستیار علی دایی با بیان اینکه کار کردن در پرسپولیس سختی‌های خاص خودش را دارد گفت: علی دایی هرجا می‌رود بهترین‌ها را می‌خواهد و دنبال بهترین نتایج است به همین خاطر پیش بینی می‌کنم پرسپولیس سال بهتری را داشته باشد.

رضا فروزانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخابش به عنوان یکی از مربیان پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار داشت: فصل قبل تصمیم این بود که دایی با همین کادر برای لیگ سیزدهم هم کار کند. به هر حال تقسیم وظایف در کادر فنی علی دایی وجود دارد و ایشان به دستیارانش اعتماد کامل دارد.

وی با بیان اینکه هرجا دایی باشد و بخواهد، من هم حضور دارم تاکید کرد: سابقه همکاری من با دایی به سایپا بر می‌گردد. سالی که دایی سرمربی سایپا شد من در آلمان حضور داشتم. دایی به واسطه آشنایی با من در مونیخ خواست تا به سایپا بروم. سال‌های اول در سایپا حضور داشتم و وقتی دایی هم به تیم ملی رفت در سایپا ماندم.

فروزانی خاطرنشان کرد: سال گذشته وقتی دایی به راه آهن پیوست، از من خواست با او همکاری کنم. به هر حال در کادر فنی دایی شرح وظایف مشخص است و اگر تمرینات هم از فردا آغاز شود هر مربی می‌داند که باید چه کاری انجام بدهد.

مربی پرسپولیس درباره احتمال حضور "میاچ" در کادر فنی این تیم یادآور شد: قرار بود میاچ هم این فصل در کادر دایی باشد. ایشان قبل از رفتن به کشور خود با دایی صحبت کرده بود. به همین خاطر باید منتظر باشیم تا دایی از سفر برگردد و در این خصوص نظر بدهد.

وی در خصوص زمان شروع تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: قرار قبلی این بود که تمرینات از فردا سه شنبه آغاز شود. البته این را می‌دانیم که یکسری از بازیکنان در خدمت تیم ملی هستند و احتمال تغییر در بازیکنان فصل گذشته هم وجود دارد.

فروزانی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر برگزاری اردوی آماده سازی پرسپولیس گفت: قبل از آنکه دایی به مسافرت برود برنامه خود را تحویل داده است که دقیق نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. با این حال فکر می‌کنم دو اردوی داخلی در اردبیل و شمال ایران داشته باشیم.

مربی پرسپولیس در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر دشواری کار کردن در پرسپولیس تصریح کرد: کار کردن در پرسپولیس به خاطر بالا بودن توقعات، دشوار است. پیش بینی من این است که پرسپولیس سال بهتری را داشته باشد. دایی هرجا می‌رود بهترین‌‌ها را می‌خواهد و برای رسیدن به بهترین نتایج تلاش می‌کند.

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته از سوی این باشگاه اعلام شد. علی دایی برای فصل آینده کریم باقری، بهزاد غلامپور، رضا فروزانی، محمدرضا مولایی و جواد منافی را به عنوان مربیان پرسپولیس معرفی کرده است.

کد خبر 2063804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha