۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸

نیکنام خبر داد:

کشف محموله یک‌میلیارد ریالی قاچاق در پارس جنوبی

کشف محموله یک‌میلیارد ریالی قاچاق در پارس جنوبی

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي ويژه پارس جنوبي از کشف یک‌میلیارد ریال کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خدابخش نيکنام صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته در راستای مبارزه با قاچاق کالا در پارس جنوبی، اظهار داشت: ماموران ما با گشت‌زنی‌های مستمر تلاش بسیار زیادی را در مبارزه با قاچاق داشته‌اند و همواره شاهد کشف مقادیر بالای کالای قاچاق نیز هستیم.

وی با اشاره به کشف یک محموله کالای قاچاق در این منطقه، اضافه کرد: با تلاش پليس پارس جنوبي در بازرسي از يک دستگاه خودرو، تعداد 9 دستگاه کولر گازي پنجره اي قاچاق به ارزش بيش از يک ميليارد ريال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي ويژه پارس جنوبي ادامه داد: در بازرسي به عمل آمده از خودروي مذکور تعداد 9 دستگاه کولر گازي پنجره اي مستعمل فاقد هرگونه مدارک گمرکي به ارزش تقريبي 80 ميليون ريال کشف و ضبط شد.

وي افزود: همچنين ماموران پليس در حين کنترل محور اصلي يک دستگاه خودروي خارجي اسپورتيچ فاقد پلاک را به ارزش تقريبي یک ميليارد و 400 ميليون ريال متوقف که به دليل نداشتن اسناد و مدارک معتبر گمرکي به دايره مبارزه با قاچاق انتقال داده شد.

سرهنگ نيکنام در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با خريد و فروش مواد مخدر، مشروبات الكلي و هرگونه بي‌نظمي و اخلال در نظم عمومي توسط افراد متخلف و قانون گريز در اسرع وقت با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس تا نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و پاکسازي محلات اقدام شود.

کد خبر 2063838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha