۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۲۶

پیشنهاد استقلال برای جذب مدافع سپاهان/ احتمال جدایی طالبی

پیشنهاد استقلال برای جذب مدافع سپاهان/ احتمال جدایی طالبی

اصفهان – خبرگزاری مهر: فرشید طالبی، مدافع تیم سپاهان مورد توجه تیم استقلال قرار گرفته اما هنوز مشخص نیست که با استقلال به توافق برسد یا خیر.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید طالبی، مدافع شیرازی سپاهان که فصل گذشته از تیم ذوب‌آهن به سپاهان پیوست، در پایان فصل جاری مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار گرفته و گفته می‌شود قلعه‌نویی در صدد است که او را به استقلال ببرد.

طالبی که در ابتدای فصل گذشته نیز از استقلال پیشنهاد داشت، سرانجام با سپاهان به توافق رسید و به این تیم اصفهانی پیوست.

این بازیکن در میانه‌های فصل یازدهم نیز از استقلال پیشنهاد داشت اما با توجه به اینکه با ذوب‌آهن قرارداد داشت، در این تیم اصفهانی ماند.

قرار است طالبی طی روزهای آینده با مسئولان باشگاه تهرانی مذاکره داشته باشد اما هنوز مشخص نیست که این مدافع از جمع طلایی‌پوشان جدا می‌شود یا خیر.

طالبی امروز اعلام کرد که در مورد پیشنهاد استقلال سکوت می‌کند و طی روزهای آینده در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.

طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون پیشنهاد استقلال برای جذب او اظهار داشت: من هم این خبر را از رسانه‌ها شنیده‌ام اما ترجیح می‌دهم فعلا در این زمینه سکوت کنم و بعدا در مورد اینکه تیم آینده‌ام کدام تیم خواهد بود، صحبت خواهم کرد.

وی افزود: هنوز مشخص نیست که در سپاهان می‌مانم یا از این تیم جدا می‌شوم.

سپاهان برای فصل آینده با سید جلال حسینی، مدافع ملی‌پوش تیم پرسپولیس مذاکره کرد اما طبق اعلام این باشگاه اصفهانی، حضور حسینی در سپاهان به دلیل مبلغ بالای قرارداد او منتفی شد.

گفته می‌شود باشگاه اصفهانی به جذب شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم مس کرمان نیز تمایل دارد اما هنوز با این بازیکن توافقی حاصل نکرده است.

تیم اصفهانی برای فصل آینده با میلان سوشاک، مدافع استرالیایی خود نیز قرارداد دارد.

 

کد خبر 2064310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha