۷ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۴۶

سویلمی:

مربیان کروات تیم های پایه فولاد تمدید قرارداد کردند

مربیان کروات تیم های پایه فولاد تمدید قرارداد کردند

اهواز - خبرگزاری مهر: مدیر تیم های پایه فولاد خوزستان از تمدید قرارداد دو مربی اهل کرواسی تیم های پایه باشگاه فولاد برای مدت یک سال دیگر با این باشگاه خبرداد.

علی سویلمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اینکه گفته می شود لوکا و نناد با باشگاه فولاد قطع همکاری کردند و به کشور خود بازگشته اند، گفت: آنها فقط به کشور خود بازگشته اند و موضوع قطع همکاری دو طرف در این خصوص مطرح نیست.

وی افزود: این دو مربی به خصوص نناد نیکولیچ چندین سال سابقه همکاری با باشگاه فولاد خوزستان را دارند و در این خصوص عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشته اند و بخشی از تربیت جوانان مستعد این باشگاه یه خاطر تلاش این دو نفر است.

سویلمی اظهار کرد: پس از پایان رقابتهای مختلف لیگ های پایه ای کشور در فصل 92-1391 بود که نناد نیکولیچ و لوکارادمن به کشور خود بازگشتند و از آنجایی که مجموعه باشگاه نظر مثبتی در خصوص ادامه همکاری با این مربیان را داشت، در باب گفتگو با آنها برآمدیم این دو مربی آمادگی کامل خود را برای ادامه فعالیت هایشان در تیم های پایه ای باشگاه فولاد خوزستان و کمک رسانی به پرورش بازیکنان مستعد استان اعلام کردند.

مدیر تیم های پایه فولاد خوزستان،افزود: لوکا رادمن که در زمینه بدنسازی و نناد نیکولیچ که مدیر فنی تیم های فوتبال فولاد خوزستان هستند به ترتیب چهار و حدود 10 سال با این باشگاه همکاری داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه فولاد خوزستان در زمینه تیم های پایه فوتبال نقش ارزنده ای در کشور دارد به طوری که تولیدات این باشگاه همیشه بخشی از نیازهای تیم ملی فوتبال را برطرف کرده است،همچنین این باشگاه در فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر پایه ای موفق به کسب یک قهرمانی (نونهالان) و چهار نائب قهرمانی در رده های مدارس فوتبال، نوجوانان، جوانان و امیدهای فوتبال کشور شده است.

کد خبر 2064493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha