۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰

جلالی پس از حضور در تراکتور:

هواداران تراکتورسازی 500 ایمیل برایم فرستادند/ امیدوارم منشا خدمت باشم

هواداران تراکتورسازی 500 ایمیل برایم فرستادند/ امیدوارم منشا خدمت باشم

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد منشا خدمات خوبی برای جوانهای آذربایجان شود و گفت: هواداران تراکتورسازی در طول دو روز 500 ایمیل به من زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید جلالی در خصوص انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه به من زنگ زد و گفت شما از بین گزینه‌های مربیگری تراکتورسازی انتخاب شده‌اید و من بسیار خوشحالم. امیدوارم بتوانم منشأ خدمت برای جوانان آذربایجان شوم و بتوانیم استعدادهای جوان را جذب و به خدمت بگیریم و دورخیزی به سمت بهترین مقام‌ها و بهترین بازی‌ها داشته باشیم.

وی درباره مدت قرارداد خود عنوان کرد: طبق گفته‌های مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی، قرارداد فردا به ثبت خواهد رسید و در خصوص مدت قرار داد نیز فردا صحبت خواهد شد.

این مربی با اشاره به برنامه های خود برای این باشگاه اظهار داشت: ما یک برنامه توسعه فوتبال جوانان تراکتور و کل استان را به باشگاه ارائه داده‌ایم که هم‌زمان یک تیم خیلی خوب و در حد نام تراکتورسازی خواهیم بست تا بتوانیم در جبهه‌های مختف بجنگیم و بتوانیم الگوی خوبی برای فوتبال ایران باشیم.

جلالی در پاسخ به این پرسش که آیا برای قهرمانی تراکتورسازی برنامه ویژه‌ای دارد، گفت: قبلا هم در صحبت‌های خود با آقای زینی‌زاده، در این خصوص صحبت کرده‌ایم. نوع سیاست‌گذاری‌ها برای لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا است و امیدوارم بتوانیم در زمان نقل و انتقالات بازیکنان مد نظر را جذب کنیم. لیست بازیکنان مورد نظرم را فردا به باشگاه ارایه می‌دهم.

وی ضمن تقدیر از امکانات باشگاه تراکتورسازی در خصوص شناخت خود از بازیکنان کنونی این تیم عنوان کرد: این تیم بازیکنان شایسته و بزرگی دارد چرا که این بازیکنان توانسته‌اند تراکتورسازی را در فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر کنند. به نظرم آنها بازیکنان خوب و با استعدادی هستند و وظیفه من نیز بردن تیم به سمت آینده بهتر است.

جلالی در گفتگو با سایت باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت پیشنهاد تیم برایتون انگلیس خاطرنشان کرد: این پیشنهاد همانطور که گفته‌ام به یک سال آینده موکول می‌شود و من با عقد قرارداد با تراکتورسازی سرمربی این باشگاه خواهم بود و تمام توان خود را در اختیار این باشگاه خواهم گذاشت.  

وی درباره هواداران تیم تراکتورسازی نیز گفت: شناخت عمیقی از هواداران تراکتورسازی دارم. این هواداران امتیاز بزرگی برای ما خواهند بود. ما باید در این فصل الگویی برای سایر تیم‌ها باشیم و این هم از لحاظ سبک فوتبالی هم از لحاظ هواداران خواهد بود. می‌دانم که در آینده نزدیک به هوادارانمان افتخار خواهیم کرد. از همه آنها تشکر می‌کنم بابت این‌که در مدت دو روزه بیش از 500 ایمیل از طرف هواداران تراکتورسازی دریافت کرده‌ام که احساسات پاک خود را بیان کرده‌اند.
 

کد خبر 2064592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha