۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۸

زمردیان:

کتاب و مستند تلویزیونی سردار شهید حسن صوفی تألیف و تولید می شود

کتاب و مستند تلویزیونی سردار شهید حسن صوفی تألیف و تولید می شود

همدان - خبرگزاری مهر: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان از تألیف و تولید کتاب و مستند تلویزیونی سردار شهید حسن صوفی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد زمردیان صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص میزان مشارکت سازمان ها برای معرفی هرچه بیشتر شخصیت محوری سردار شهید حسن صوفی در همدان در خصوص دلیل تألیف کتاب و تولید مستند تلویزیونی برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر شخصیت سردار شهید حسن صوفی افزود:  نقش محوری و اقدامات اثرگذار این فرمانده در طرح تشکیل 5 لشکر انکار ناپذیر است.

زمردیان در ادامه بیان داشت: تعداد 184 سردار، امیر و فرمانده شهید همدانی در کشور وجود دارد که باید نسبت به معرفی اقدامات اثرگذار این چهره های ملی اقدام قابل قبولی انجام داد.

وی افزود: با تولید مستند و کتاب شهید حسن صوفی در راستای معرفی فرماندهان شهید اقدام می شود.

وی گفت: این گونه اقدامات در قالب کارگروهی متشکل از  بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه انصارالحسین(ع)، صدا و سیمای مرکز همدان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان و دیگر سازمان ها و دستگاه هایی که مایل به مشارکت و همکاری هستند برای تمام شهیدان به ویژه فرماندهان انجام می شود.

زمردیان در ادامه گفت: برای انجام این فعالیت ها 180 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده که برای کیفیت هرچه بهتر کار و معرفی در سطح کشور به مشارکت سایر ارگان ها نیز نیاز است.

وی بیان داشت: ارگان هایی که تا کنون آمادگی خود را اعلام نمودند می توانند کارگردانان و فیلم نامه نویسان مد نظر خود را پیشنهاد کنند تا در جلسه بعدی نسبت به انتخاب بهترین پیشنهادات تصمیم گرفته شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز در این نشست با اعلام آمادگی برای همکاری با بنیاد اظهار داشت: در این تولیدات باید از ظرفیت های موجود در استان همدان استفاده کنیم کرد.

علی بقایی افزود: مسائل مالی نهادها امکان به وجود آمدن دغدغه هایی در طرح را مطرح می کند و باید کار به دست یک پیمانکار سپرده شود.

بقایی اعلام داشت: امسال سپاه شهید حسن صوفی را به عنوان شهید شاخص همدان اعلام و معرفی می کند ضمن اینکه تاکنون در این راستا نیز در بخش داخلی سپاه همایش 400 نفری با حضور فرماندهان حوزه ها و رده ها در خصوص این سردار شهید برگزار شده است.

وی افزود: از دیگر برنامه های صورت گرفته برای معرفی این شهید تولید و چاپ 18 هزار نسخه بروشور برای زائران حرم امام (ره) است.

کد خبر 2064734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha