۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۱

رضا حقیقی در گفتگو با مهر:

دوست دارم در اروپا بازی کنم/ انتقالم به نظر مسئولان پرسپولیس بستگی دارد

دوست دارم در اروپا بازی کنم/ انتقالم به نظر مسئولان پرسپولیس بستگی دارد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام اینکه دوست دارد در یک تیم مطرح اروپایی به فوتبالش ادامه دهد، گفت: پیشنهاد مالی باشگاه دیناموکیف چند برابر تیم‌های لیگ برتری است.

رضا حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیشنهاد مسئولان باشگاه دیناموکیف به مسئولان باشگاه پرسپولیس برای انتقال وی به این باشگاه ضمن بیان مطلب فوق گفت: حدود 3 یا 4 ماه قبل یک فرد ایرانی به من گفت باشگاه دینامو کیف خواهان جذبم است اما در آن زمان من این موضوع را چندان جدی نگرفتم تا اینکه 10 روز قبل ایمیلی را از باشگاه دیناموکیف اوکراین دریافت کردم که در آن شرایط قرارداد و مبلغ پیشنهادی آنها قید شده بود.

وی در همین خصوص افزود: بلافاصله این موضوع را به اطلاع مسئولان باشگاه رساندم و پس از آن مسئولان مربوطه در باشگاه دیناموکیف با مدیرعامل باشگاه تماس گرفتند و با توجه به اینکه من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم، از این پس همه چیز به نظر مسئولان باشگاه بستگی دارد.

هافبک تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا خود شما تمایل به این انتقال دارید؟، خاطرنشان کرد: دیناموکیف یکی از باشگاه های مطرح اروپایی است که در اکثر فصول در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و خود من دوست دارم که به فوتبالم در یک تیم مطرح اروپایی ادامه دهم، البته باید بگویم کارکردن با علی دایی نیز می‌تواند تجربه بزرگی برای بازیکنی مانند من باشد.

حقیقی در خصوص دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی گفت: به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم. در گذشته شایستگی‌های خود را ثابت کرده‌ام و همه تلاش خود را می‌کنم تا دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

کد خبر 2064973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha