۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۵

اولین جابجایی صبا در نقل و انتقالات:

بهترين گلزن صبا به راه آهن پيوست/ نوري در جمع شاگردان ابراهيم‌زاده

بهترين گلزن صبا به راه آهن پيوست/ نوري در جمع شاگردان ابراهيم‌زاده

قم - خبرگزاری مهر: میلاد نوری، هافبك تیم فوتبال صبای قم نخستین بازیکنی است که در مهلت نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال از صبا جدا شد و سر از يك تيم تهراني درآورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آغاز يازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در سال 1390، تیم فوتبال صبای قم يكي از چند خرید خود برای لیگ آن فصل فوتبال باشگاه‌های کشور را به بازيكني اختصاص داد كه سابقه خوبي در فوتبال ايران داشت اما در آن مقطع در تيم مطرحي بازي نمي‌كرد اما این خرید صبا بسيار گران‌بها و مفيد از آب در آمد و صبا دو فصل از حضور وي به خوبي بهره برد اما حالا اين بازيكن از صبا جدا شده و در فصل جديد در جمع راه راه سفيد و مشكلي پوشان قمي نخواهد بود.

این بازیکن بهترين گلزن تيم فوتبال صباي قم در فصل قبل يعني دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی ميلاد نوري است که همواره پاي ثابت تركيب اصلي صباي قم بود و در ليگ برتر شش گل مفيد براي صبايي‌ها به ثمر رساند.

با وجود اینکه 37 روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور و آغاز بازی‌های فصل جدید جام خلیج فارس باقی مانده است، باشگاه صبای قم تقريبا بيكارترين تيم بازار نقل و انتقالات است و در عوض بازيكنان اين تيم با پيشنهادهاي وسوسه انگيز ساير تيم‌ها مواجه هستند.

ميلاد نوري بعد از دو سال بازي با پيراهن شماره 9 صباي قم در مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور، جام حذفي و تك بازي ليگ قهرمانان آسيا با صبا خداحافظي كرد و با عقد قراردادي سه ساله رسما به جمع شاگردان منصور ابراهيم‌زاده در تيم راه آهن شهرري ملحق شد.

این در حالی است که صبایی‌ها با توجه به حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس و جام حذفی گرامیداشت آزادسازی خرمشهر قطعا رقابت هایی که در پیش دارند و بايد تلاش كند تا بازیکنان کارآمدی را به تيم خود بياورد اما نكته جالب اين است كه صبا هنوز مربي ندارد.

با توجه به مهره‌هایی که در حال حاضر با صباي قم قرار داد دارند، به نظر می‌رسد این تیم در فصل سيزدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور کار سختی پیش رو داشته باشد زیرا با وجود اینکه در این تیم چندین بازیکن با تجربه و چهره‌های با انگیزه و جوان حضور دارند اما صبا نيازمند تقويت جدي است.

صبایی‌ها برای اینکه بتوانند بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت بگیرند، ابتدا باید سرمربي خود را بشناسند، در حالي كه موضوع انتخاب سرمربي در صباي قم اين روزها به يك چالش بزرگ تبديل شده و حالا صبا در وضعيت حساسي قرار گرفته است.
 

کد خبر 2064982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha