با ارسال گسترده سلاح برای تروریستها؛

تلاشهای قطر برای جلوگیری از سقوط کامل القصیر ادامه دارد

تلاشهای قطر برای جلوگیری از سقوط کامل القصیر ادامه دارد

یک پایگاه عرب زبان با اشاره به ارسال گسترده سلاح از سوی قطری ها برای تروریستهای سوری هدف آن را جلوگیری از سقوط کامل القصیر دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه الاخبار لبنان با اشاره به نقش مخرب قطر در سوریه آورده است: قطر به توطئه های خود علیه نظام سوریه ادامه می دهد و با وجود اینکه تلاشها در راستای حل و فصل مسالمت آمیز بحران سوریه است، اما قطری که دم از حمایت از ملت سوریه می زند خواستار این راه حل مسالمت آمیزی که مانع خونریزیهای بیشتر می شود، نیست.

این رسانه می نویسد: قطر خواستار ویرانی سوریه، سرنگونی رژیم و نابودی ارتش مقاوم آن است. دوحه از طریق تلاش برای سرنگونی کشور مقاوم سوریه دو هدف را دنبال می کند؛نخست، به عنوان یک کشور عربی منطقه ای سرنوشت امت عربی را در دست گیرد و دیگری اجرای طرحهای آمریکا و تمایلات صهیونیستها به منظور حفاظت امنیت رژیم صهیونیستی است.

الاخبار می افزاید: با توجه به اهمیت فوق العاده ای که منطقه القصیر در سوریه دارد، قطر از هیچ تلاشی برای ممانعت از سیطره ارتش سوریه بر آن دریغ نمی کند.قطر نبرد القصیر را برای مخالفان سرنوشت ساز می داند، زیرا این نبرد تاثیرگذاری است که هر طرفی که در آن پیروز شود می تواند شروط خود را در منطقه تحمیل کند.

این رسانه می نویسد: اطلاعات فاش شده دستگاه اطلاعاتی قطر حاکی است: به هر نحو ممکن باید سلاح به القصیر برسد، ما آماده پرداخت میلیونها دلار برای بازپس گیری القصیر از ارتش سوریه هستیم، باید مخالفان بر این منطقه مسلط شوند، ارتش آزاد باید پیروز شود نباید تسلیم شویم اگر ارتش سوریه ما را شکست دهد از نظر سیاسی شکست خواهیم خورد و بشار اسد نقش خود را باز می یابد.

این پایگاه می نویسد: قطر محموله های سلاح زیادی را به سوریه ارسال کرده است که بیشتر از چند تن است.

الاخبار می نویسد: دستگاه اطلاعاتی قطر هماهنگی کاملی را با دستگاه اطلاعاتی ترکیه برای ارسال سلاح به سوریه از طریق مرزها ایفا می کند.آنها تلاش می کنند که به هر شکلی به گروههای مسلح در القصیر سلاح برسانند و هماهنگی کاملی میان قطر-ترکیه و گروههای مسلح در حلب برای ارسال سلاح به القصیر وجود دارد.

کد خبر 2065078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha