۸ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۳۴

مقداد نجف‌نژاد تاکید کرد؛

هم فتح‌الله‌زاده می‌ماند هم قلعه‌نویی/ 20 میلیارد تومان بدهی انباشته داریم

هم فتح‌الله‌زاده می‌ماند هم قلعه‌نویی/ 20 میلیارد تومان بدهی انباشته داریم

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با اعلام اینکه از ابتدا هم قرار نبود علی فتح‌الله‌زاده و یا امیر قلعه‌نویی از تیم جدا شوند و هر دو در فصل آینده هم به وظایف خود در باشگاه استقلال عمل می‌کنند، گفت: بازیکنان کلیدی تیم که هواداران توقع حفظ آنان را دارند، نیز قطعاً حفظ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مقداد نجف‌نژاد در خصوص نشست سه‌شنبه شب هیات مدیره استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: بررسی عملکرد سال گذشته، برنامه‌ریزی برای سال آینده، رسیدگی به نقاط ضعف تیم و رفع آن‌ها از مهمترین تصمیمات در این نشست بود. ضمن اینکه اساسی‌ترین بحث مطرح شده رسیدگی به مسائل مالی و بده‌های انباشه شده بود.

وی در خصوص وضعیت مدیرعامل و سرمربی استقلال نیز اظهار داشت: از ابتدا قرار نبود علی فتح‌الله‌زاده و یا امیر قلعه‌نویی از تیم جدا شوند. هر دو در فصل آینده هم به وظایف خود در باشگاه استقلال عمل می‌کنند و خدمتگزار تیم بزرگ و هواداران آن هستند. ضمن اینکه بازیکنان کلیدی تیم که هواداران توقع حفظ آنان را دارند، نیز قطعاً حفظ خواهد شد.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال همچنین ادامه داد: ما راه‌های زیادی برای درآمدزایی داریم اما سرمایه‌های اولیه برای اجرای این برنامه‌ها را نداریم دولت هم از تیم حمایت می‌کند اما شاید این حمایت‌ها در زمان خودش نباشد ولی اگر دیونی وجود داشته باشد، پرداخت کننده آن دولت است.

وی که در گفتگوی تلفنی با برنامه صبح ورزش از رادیو ورزش به سوالات پاسخ می‌داد، اضافه کرد: البته ما در باشگاه این روالی را باب کرده‌ایم که 50 درصد از هزینه‌های معقول در یک فصل را خودمان تهیه می‌کنیم و 50 درصد دیگر را باید دولت بپردازد. ضمن اینکه در آخرین نشستی که با محمد عباسی داشتیم نتایج خوبی در بر داشت تا امسال استقلال بدون هیچ دغدغه‌ای فصل را شروع کند.

نجف‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های خوب کمیته‌‎های مختلف باشگاه استقلال و انجام اقدامات قویتر آنها در فصل جاری اضافه کرد: استقلال امسال در آسیا بسیار خوب درخشید و نتایج و بازی‌های به یاد ماندنی را از خود بر جای گذاشت. قطعاً در ادامه مسابقات هم باید به بهترین شکل از شخصیت فوتبال ایران در آسیاب دفاع کنیم. همچنین هواداران هم متوقع هستند استقلال در هر جام داخلی و آسیایی که شرکت می‌کند باید درخشش داشته باشد، به همین دلیل نیاز است تیم خوبی را برای فصل آینده ببندیم.

وی با تاکید بر اینکه بدهی‌های انباشته گذشته باشگاه 20 میلیارد تومان است که غیر از آن هم بدهی‌هایی به صورت دلاری وجود دارد، ادامه داد: البته سال گذشته ما 50 درصد و بیشتر از سهم خود را پرداخت کرده‌ایم و در حال حاضر 4 میلیارد بدهی داریم، ضمن اینکه کمترین پولی که بازیکنان دریافت کردند، حدود 200 میلیون تومان بوده است و برخی از آنها هم با تشخیص مدیرعامل و سرمربی بیش از 70 یا 80 درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: البته ما در مسایل پرداختی بازیکنان ریز نمی‌شویم و این مدیرعامل و سرمربی هستند که در این خصوص تصمیم می‌گیرند. رسالت هیات مدیره سیاست گذاری و تامین بودجه است، ضمن اینکه مبنای همکاری‌ها در استقلال پول نیست بلکه همه در این فصل با همدلی برای موفقیت تیم تلاش کردند.

کد خبر 2065373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha