۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۱

به منظور تعامل در فصل نقل و انتقالات؛

جلسه یکساعته رویانیان و مدیرعامل سپاهان

 جلسه یکساعته رویانیان و مدیرعامل سپاهان

نشست یک ساعته مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به منظور تعامل در فصل نقل و انتقالات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی برخی اتفاقات اخیر و به منظور جلوگیری از تغییر روند قیمت بازیکنان، پیشگیری از رقابت ناسالم، تعریف رقابت سالم، تعامل بین دو باشگاه مطرح پرسپولیس و سپاهان، نشست ویژه‌ای بین محمد رویانیان و علیرضا رحیمی مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان برگزار شد.

در این جلسه یک ساعته که سه‌شنبه شب برگزار گردید، طرفین درباره مسائل مهمی که عمدتا به نقل و انتقالات اختصاص داشت با یکدیگر به مذاکره و تبادل نظر پرداختند و ابراز امیدواری کردند که این نشست زمینه‌ساز آغاز ایجاد یک فرهنگ جدید در زمینه تعامل باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات باشد.

محمد رویانیان در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: نشست بسیار خوبی بود و به اعتقاد بنده نتایج مثبتی را نیز در این نشست اولیه به دنبال داشت. قرار است روز چهارشنبه نیز مذاکراتی با یکدیگر داشته باشیم که امیدوارم خروجی خوبی داشته باشد و منجر به ایجاد یک رقابت سالم و یک فرهنگ جدید در زمینه تعامل باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات و همچنین سایر موارد ایجاد شود. به هر حال این نشست‌ها می‌تواند از رقابت ناسالم جلوگیری کرده و مانع بروز بسیاری از مسائلی شود که در نهایت به ضرر باشگاه‌ها خواهد بود.

وی افزود: ما امیدواریم تعامل خوبی برقرار شود و این نشست‌ها خروجی خوبی داشته باشد. قرار است رحیمی مدیر عامل سپاهان پیشنهادات خود را روز چهارشنبه ارائه نماید و امیدواریم که در نهایت تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

این جلسه در حالی برگزار شده است که قاسم دهنوی هافبک فصل گذشته تراکتورسازی با باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد به توافق رسیده بود ولی به یکباره از سپاهان سر درآورد.

کد خبر 2065427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha