۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲

حجت الاسلام حسيني كوهستاني:

روحانیت به وظیفه خود در قبال انتخابات عمل کند

روحانیت به وظیفه خود در قبال انتخابات عمل کند

ابركوه - خبرگزاري مهر: مديركل تبليغات اسلامي استان يزد گفـت: روحانيون باید ملاك هاي انتخاب اصلح را براي مردم تشريح و به وظیفه خود در مقابل اين رويداد مهم عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ حجت الاسلام سيد محمد شريف حسيني كوهستاني در جمع روحانیون ابرکوه اظهار داشت: يكي از مسائل مهمي كه در خرداد ماه در پيش رو داريم، بحث مهم انتخابات است و دشمنان برخورد با ايران را به بعد از انتخابات موكول كرده اند كه ببينند حضور مردم و انتخاب آنها چگونه خواهد بود.

وی بيان كرد: حضرت امام (ره) در وصيت خود به روحانيت به انتخاب و شرايط منتخب سفارش كرده است و روحانيت مانند هميشه بايد نقش خود را در اين انتخابات ايفا كنند و با توجه به توطئه هاي كنوني دشمنان بايد از توان و ظرفيت هاي موجود استفاده كنيم.

حسینی کوهستانی افزود: آن چيزي كه مي تواند منشأ تحول و انقلاب در دنيا باشد، فكر و مسائل اعتقادي است كه ما امروزه آن را داريم و دشمن از فكر ايران و مقام معظم رهبري و حضرت امام (ره) مي ترسد.

وی با اشاره به تلاش هاي دشمنان مبني بر ايجاد اختلاف در بين فرق اسلامي گفت: تمام نگاه هاي جهان اسلام و تشیع و نيز دوست و دشمن به اين انتخابات است و منتظر اتفاقی مبارك خواهیم بود.

این مسئول تأكيد كرد: خواسته اول مقام معظم رهبري و اصل اول، ماهيت حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات است و اصل دوم نيز انتخاب فرد اصلح است.

تسريع در بهره برداري از پروژه هاي اداره تبليغات اسلامي ابركوه

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد در ادامه سفر خود به ديدار فرماندار ابركوه رفت و در اين ديدار خواستار تسریع در بهره برداری از پروژه های این اداره در ابرکوه و مهمترین آنها ساختمان مجتمع فرهنگی تبلیغاتی شهرستان شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه نیز در این دیدار اظهار داشت: مجتمع فرهنگی تبلیغاتی ابرکوه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حجت الاسلام پورقیومی افزود: ساخت این مجتمع از سال 1387 آغاز شده و از محل اعتبارات استاني در 800 متر مربع ساخته شده است.

وی ادامه داد: یکی از طرح های دیگر که نیاز به مساعدت دارد عمليات ساخت دبيرستان پسرانه صدرا است که از سال 91 با اعتبار اوليه 400 ميليون  از محل اعتبارات استاني آغاز شده است.

کد خبر 2065556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha