لیبرمن محاکمه می شود

لیبرمن محاکمه می شود

وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به دادگاه می رود تا به اتهامات خود در ارتباط با فساد مالی و سوءاستفاده از اعتماد عمومی پاسخ بگوید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالیم پست، پس از 17 سال تحقیق و صرف شش ماه زمان برای تکمیل پرونده، امروز "آویگدور لیبرمن" در دادگاه در مورد اتهاماتی چون دریافت رشوه، پول شویی و سوءاستفاده از اعتماد عمومی، از خود دفاع می کند.

زمان شش ماهه ای که صرف تکمیل این پرونده شده اختصاص به بررسی ارتباط "زئیو بن آریه" سفیر سابق بلاروس در تل آویو، با پرونده پول شویی لیبرمن داشته است. بن آریه متهم است که پرونده ای حاوی تحقیقات انجام شده در مورد اتهامات پول شویی لیبرمن را در اختیار وی قرار داده است.

لیبرمن هر چند در کابینه فعلی رژیم صهیونیستی حضور ندارد اما در حال حاضر دومین فرد قدرتمند در سرزمین های اشغالی محسوب می شود و اگر از دادگاه امروز جان سالم به در ببرد می تواند چالش هایی را برای نخست وزیر ایجاد کند.

اما در صورت به نتیجه رسیدن پرونده های متعدد علیه لیبرمن که بیشتر آنها متعلق به سالهای 2001 تا 2008 میلادی در دوره نمایندگی وی در کنیست (پارلمان) است، محکومیت زندان 10 ساله در انتظار وی خواهد بود.
 

کد خبر 2065557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha