۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲

کشوری‌فرد به مهر خبر داد:

حضور ویسی در صبا منتفی شد/ اعلام نام گزینه‌های سرمربیگری

حضور ویسی در صبا منتفی شد/ اعلام نام گزینه‌های سرمربیگری

مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه حضور عبدالله ویسی در این تیم برای فصل آینده منتفی شد، گفت: چهار گزینه دیگر برای سرمربیگری تیم صبا مد نظر داریم و تا دو روز آینده یک نفر را انتخاب می‌کنیم.

محمدرضا کشوری فرد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخاب سرمربی تیم صبای قم با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما با عبدالله ویسی مذاکراتی را انجام داده بودیم ولی او پیش از ما با تیم استقلال صنعتی به توافق رسیده و حتی برنامه‌هایش را هم به این تیم داده بود. در هر صورت او در معذوریت اخلاقی قرار داشت و به همین خاطر حضورش در صبا برای فصل آینده منتفی شد.

وی درباره اینکه گزینه‌های مربیگری صبا چه کسانی هستند، تاکید کرد: محمد مایلی کهن، پرویز مظلومی، فرهاد پورغلامی و حمید استیلی چهار گزینه‌ اصلی هدایت صبا هستند که با آنها مذاکراتی داشته‌ایم. به احتمال زیاد تا دو روز آینده یک نفر از این مربیان هدایت صبا را بر عهده خواهند گرفت.

مدیرعامل باشگاه صبا همچنین با اشاره به جدایی چند بازیکن این تیم گفت: رامین رضائیان و میلاد نوری دو بازیکنی بودند که قراردادشان به اتمام رسیده بود. جذب و تمدید قرارداد سایر بازیکنان هم به نظر سرمربی جدید بستگی دارد.

کد خبر 2065583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha