۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۳۲

شعبانی فرد:

هوشمند سازی مدارس موثر در کاهش سفرهای درون شهری دانش آموزی است

هوشمند سازی مدارس موثر در کاهش سفرهای درون شهری دانش آموزی است

اراک - خبرگزاری مهر: استاندار استان مرکزی گفت: هوشمندسازی مدارس نقش موثری در کاهش سفرهای درون شهری دانش آموزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر شعبانی فرد ظهر چهارشنبه با بیان این مطلب در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی مدارس ضمن کاهش سفرهای دانش آموزی در شهرها بستر کاهش آلودگی هوا در شهرها نیز فراهم می شود.

وی ادامه داد: تولید محتوای آموزش و پرورش در سیستم آموزشی کشور از دیگر مزایای اجرای طرح هوشمندسازی مدارس است.

استاندار استان مرکزی افزود: در راستای اجرای فراگیر طرح هوشمندسازی مدارس یک میلیارد تومان اعتبار مصوب شورای برنامه ریزی به مجریان طرح تخصیص می یابد.

شعبانی فرد همچنین امروز جلب مساعدت بانک ها و شوراهای اسلامی شهر ها را از دیگر مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی برشمرد.

وی در ادامه با مطلوب ارزیابی کردن طرح ارتقای سواد خواندن در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به نتایج مثبت و ویژه این طرح در بین دانش آموزان 40 میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح طی سال جاری به حوزه معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مرکزی اختصاص خواهد یافت.

استاندار استان مرکزی با اشاره به انتخابات پیش روی کشور در خردادماه جاری بیان داشت: آموزش و پرورش نقش به سزایی در جلب مشارکت مردم در انتخابات آتی و خلق حماسه سیاسی دارند.

شعبانی فرد با اشاره به تلاش دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در کمرنگ جلوه دادن انتخابات ایران گفت: فرهنگیان باید به عنوان پیامبران جامعه از توان خود در جهت جلب مشارکت مردم پای صندوق های رای بهره ببرند.

کد خبر 2066018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha