۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴

پرآور مطرح کرد:

میانگین حضور مردم ایران در انتخابات چند برابر میانگین دنیاست

میانگین حضور مردم ایران در انتخابات چند برابر میانگین  دنیاست

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: میانگین حضور مردم ایران در انتخابات‌های مختلف چندین برابر میانگین حضور مردم دنیا در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر از بوشهر، محمدحسن پرآور صبح پنجشنبه در نشست شورای اداری جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ از جایگاه بسیار ارزشمندی در کشور برخوردار است و خدمت کردن در این جزیره توفیقی است که نصیب هر کس نمی‌شود.

وی افزود: جزیره خارگ در 8 سال دفاع مقدس پیشگام بوده و در خط مقدم قرار داشت و الان که در شرایط تحریم اقتصادی قرار داریم نیز نقش این جزیره نقشی ممتاز است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با تقدیر از خدمات امام جمعه خارگ خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام کمالی امام جمعه خارگ مردی از جنس مردم است و همواره به عنوان پشتیبان مسئولان و در کنار آنها برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی شاهد رشد و پیشرفت بیشتری در این منطقه باشیم.

پرآور با تاکید بر اهمیت و جایگاه ولایت فقیه و رهبری در کشور تصریح کرد: چیزی که تاکنون ملت مسلمان و انقلابی ایران را نجات داده وجود رهبری است و کشورهایی که دچار مشکل و اختلاف و تنش هستند خلاء رهبری در آن کشورها کاملا محسوس است و رهبری معظم انقلاب در واقع سکاندار کشتی انقلاب هستند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: به هر میزان که پشتوانه مردمی نظام بیشتر باشد توانمندی نظام نیز بالاتر می‌رود و تا زمانی که مردم حامی نظام باشند دشمنان و استکبارگران به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین نمادهای مشارکت و حضور مردم در صحنه و داشتن پشتوانه مردمی حضور در عرصه انتخابات است.

پرآور افزود: مردم به چند شیوه حمایت خود را از نظام نشان می‌دهند که یکی از آنها حضور در انتخابات است و در ایران اسلامی طی 34 سال اخیر 33 انتخابات داشته‌ایم و میانگین حضور مردم ایران در انتخابات‌های مختلف چندین برابر میانگین حضور مردم دنیا در انتخابات است.

وی اضافه کرد: حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری مد نظر دارند باید در 24 خرداد محقق شود و تحقق این حماسه سبب می‌شود که موازنه‌ها چرخش پیدا ‌کند و موفقیت در مذاکرات 5+1 به حضور باشکوه مردم در انتخابات بستگی دارد.

پرآور گفت: بدون تردید حضور باشکوه در انتخابات موجب می‌شود که در مذاکرات آینده برگ برنده داشته باشیم.

وی افزود: مسئولان و مدیران باید شرایط را برای حضور همه مردم در انتخابات فراهم کنند و حماسه بزرگ را خلق کنند.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: حماسه در شرایط خاص و روزهای سخت رقم می‌خورد مثل حماسه فتح خرمشهر و حماسه فتح لانه جاسوسی آمریکا و حماسه دور زدن تحریم ها و در خرداد امسال باید با حضوری بی‌نظیر در انتخابات حماسه جدیدی خلق کنیم.

در این آیین با تقدیر از زحمات مجید محمودی بخشدار سابق خارگ، علی قاسمی به عنوان بخشدار ویژه خارگ منصوب شد.

کد خبر 2066281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha