۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸

تقدیر امام جمعه خارگ از استاندار بوشهر برای حمایت از جزیره

تقدیر امام جمعه خارگ از استاندار بوشهر برای حمایت از جزیره

بوشهر - خبرگزاری مهر: امام جمعه خارگ از استاندار بوشهر برای حمایت از جزیره خارگ تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی صبح پنجشنبه در نشست شورای اداری جزیره خارگ با اشاره به فرا رسیدن 14 و 15 خرداد اظهار داشت: 15 خرداد امسال در واقع پنجاهمین سال شروع انقلاب است و تداوم این انقلاب تنها با استقامت و مقاومت مردم میسر بوده است و اگر این استقامت را داشته باشیم می‌توانیم این موفقیت‌ها را تداوم ببخشیم.

وی با بیان اینکه از رموز موفقیت این انقلاب حضور مردم است افزود: نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی بی‌نظیر است و همواره باید قدر مردم را بدانیم.

امام جمعه خارگ با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی در انتخابات نمود پیدا می‌کند و از مردم جزیره خارگ انتظار داریم به طور صد در صد در انتخابات مشارکت کنند و حماسه خلق کنند.

کمالی با اشاره به معرفی بخشدار جدید خارگ تصریح کرد: محمودی در مدت 29 ماه خدمت در بخشداری خارگ خالصانه و پرکار بود و خدمات قابل توجهی به مردم ارائه کرد و لازم است از طرف مردم از ایشان تقدیر کنم.

وی با تقدیر از حمایت استاندار بوشهر از جزیره خارگ بیان کرد: بعد از 34 سال جناب حسنوند نخستین استاندار بوشهر است که به جزیره خارگ توجهی ویژه دارد و بودجه‌های خوبی به این جزیره تخصیص دادند و امروز تحولات ارزشمندی در جزیره خارگ ایجاد شده که لازم است از استاندار پرتلاش و ولایی تقدیر کنیم.

امام جمعه خارگ در ادامه با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در نماز جمعه ابراز داشت: مسئولان باید در نماز جمعه و در مساجد حضوری فعال داشته باشند و باید در بین مردم حاضر شوند و درد آنها را بشنوند.

کمالی گفت: حضور مسئولان خارگ در نماز جمعه و جماعات کم‌رنگ است و این مایه تاسف است و باید این نقیصه جبران شود.

وی اضافه کرد: مراسم 14 و 15 خرداد امسال در جزیره خارگ باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود و در روز 15 خرداد نیز آیت‌الله حسینی بوشهری در خارگ حضور پیدا می‌کند و از بیانات ایشان بهره می‌بریم.

کد خبر 2066290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha