۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۱۷

اردوی برون مرزی برای آماده‌سازی جهانِِی؛

تیم والیبال نوجوانان فردا به ترکیه سفر می‌کند

تیم والیبال نوجوانان فردا به ترکیه سفر می‌کند

تیم والیبال نوجوانان که برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شود روز جمعه به منظور برگزاری دیدارهای تدارکاتی برابر تیم‌های نوجوانان و جوانان ترکیه عازم این کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سفر تیم والیبال نوجوانان به ترکیه در ادامه هفتمین مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم انجام می‌شود که از چهارم خرداد ماه با حضور 16 بازیکن در تهران آغاز شد.

محسن باقریان، معین معینی فرد، جواد حکمتی، میلاد حمیدی، محمدجواد معنوی نژاد، سید مهدی حسینی ایمنی، سهند اله وردیان، رحمان تقی زاده، محمدرضا عوض پور گیلارکشی، محمد امین حیدری، هادی سید نیازی، محمد دلیری، شاهین شهروز، اکبر ولایی، فردین قلعه وند و جابر اسماعیل پور بازیکنانی هستند که در این اردو حضور داشتند و تیم نوجوانان را در سفر به ترکیه نیز همراهی خواهند کرد.

طبق برنامه پیش بینی شده، تیم والیبال نوجوانان که هدایت آنها را ایرج مظفری بر عهده دارد در ترکیه برگزار کننده سه دیدار تدارکاتی برابر تیم‌های نوجوانان و جوانان این کشور خواهد بود.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان 6 تا 16 تیرماه به میزبانی مکزیک برگزار می‌شود. تیم نوجوانان ایران که قهرمانی آسیا را در اختیار دارد، 29 خردادماه راهی محل برگزاری این مسابقات می‌شود.
 

کد خبر 2066564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha