۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۳۴

لیگ برتر کشتی فرنگی/

فولاد ماهان قهرمان مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی شد

فولاد ماهان قهرمان مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی شد

اصفهان- خبرگزاری مهر: مرحله برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی- جام خلیج فارس با پیروزی قاطعانه تیم فولاد ماهان اصفهان و قهرمانی این تیم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی جام خلیج فارس گرامیداشت مرحوم محسن پودنکی عصر دیروز به صورت متمرکز در سالن مخابرات اصفهان بین تیم‌های فولاد ماهان سپاهان اصفهان، هیئت کشتی خوزستان، هیئت کشتی فارس، پرسپولیس تهران و صبای قم برگزار شد و تیم فولاد ماهان سپاهان با برد در همه مسابقات قهرمان این دوره از مسابقات کشتی فرنگی کشور شد.

دور اول این مسابقات بین تیم‌های فولاد ماهان سپاهان - تیم هیئت کشتی فارس و تیم صبای قم - پرسپولیس تهران برگزار شد که تیم فولاد ماهان سپاهان با نتیجه 7 بر صفر مقابل تیم هیئت کشتی فارس به برتری رسید و صبای قم نیز 4 بر 3 از سد پرسپولیس تهران گذشت.

دور دوم این مسابقات بین تیم های صبای قم- تیم هیئت کشتی فارس و هیئت کشتی خوزستان- پرسپولیس تهران برگزار شد که صبای قم با نتیجه 5 بر 2 بر هیئت کشتی فارس غلبه کرد و هیئت کشتی خوزستان نیز با همین نتیجه پرسپولیس تهران را شکست داد.

دور سوم این مسابقات بین تیم های فولاد ماهان سپاهان- پرسپولیس تهران و صبای قم - هیئت کشتی خوزستان برگزار شد که تیم فولاد ماهان سپاهان با نتیجه 6 بر صفر پرسپولیس تهران را شکست داد و همچنین صبای قم با نتیجه 6 بر یک مغلوب هیئت کشتی خوزستان شد. در این دیدار تیم صبا پس از دیدار وزن 74 کیلوگرم به مسابقه ادامه نداد.

در پایان این مسابقات تیم فولاد ماهان سپاهان که عنوان قهرمانی در نیم فصل این رقابت ها را نیز به دست آورده بود، توانست در پایان دور برگشت نیز با پیروزی در همه مسابقات خود عنوان قهرمانی پایان دوره این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

هيئت کشتي خوزستان نايب قهرمان شد و پرسپوليس تهران بر سکوي سوم قرار گرفت. هيئت کشتي فارس نيز به عنوان تيم اخلاق اين مسابقات برگزيده شد.

کد خبر 2067090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha