۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۲۹

چراغپور با مهر مطرح کرد:

تراکتور با کادر جدید باید یک جام بگیرد/ نیاز به تجربه نکونام و کریمی داریم

تراکتور با کادر جدید باید یک جام بگیرد/ نیاز به تجربه نکونام و کریمی داریم

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اعلام اینکه تراکتورسازی در آسیا به تجربیات بازیکنانی مانند نکونام و کریمی نیاز دارد، در خصوص همکاری خود با مجید جلالی در کادر فنی این تیم گفت: تراکتورسازی با حضور کادر فنی جدید باید حداقل یک جام بگیرد تا انتظارات هواداران تا حدودی برآورده شود.

جلال چراغپور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت کادر فنی جدید تیم تراکتورسازی و حضور خود در این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: جلالی برای حضور در کادر فنی تیم تراکتورسازی با من صحبت کرده و من را به مسئولان باشگاه تراکتورسازی پیشنهاد کرده که این موضوع مورد موافقت آنها قرار گرفته است. قرارست شنبه شب برای مذاکره رودر رو با مسئولان این باشگاه به تبریز بروم که به احتمال فراوان منتهی به امضای قرار داد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه خیلی خوشحال خواهم شد تا در تیم بزرگی مانند تراکتورسازی با جلالی همکاری داشته باشم، اظهار داشت: هنوز جزئیات شرح وظایف من در کادرفنی تیم مشخص نیست و بزودی در جلساتی که با جلالی داریم این موضوع مشخص خواهد شد.

چراغپور با اعلام اینکه پتانسیل فوتبال آذربایجان بالا است و انتظارات مردم از تراکتورسازی بالا رفته  تصریح کرد: باید تراکتورسازی با حضور کادر فنی جدید حداقل یک جام بگیرد تا انتظارات هواداران تیم تا حدودی برآورده شود.

وی در خصوص تلاش جلالی برای حضور علی کریمی و جواد نکونام در تیم تراکتورسازی گفت: نکونام و کریمی بازیکنان بزرگی هستند که کاریزمای اجتماعی بالایی دارند. در حال حاضر این دو بازیکن جزو بزرگان فوتبال ایران هستند و ظاهرا با توجه به تولیدات کنونی فوتبال ایران تکرار شدنی نیستند. مطمئنا تجربه چنین بازیکنانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به تیم تراکتورسازی کمک زیادی خواهد کرد.

مربی تیم تراکتورسازی گفت: در فوتبال مدرن امروز نتیجه گرفتن ابزار خاص خود را نیاز دارد و  با بازیکنان بزرگ می توان نتایج بزرگ کسب کرد..

کد خبر 2067256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha