۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۰

با حضور در جمع شاگردان ابراهیم زاده:

صبا دومین گلزن برتر خود را از دست داد/ رضائیان به راه آهن رفت

صبا دومین گلزن برتر خود را از دست داد/ رضائیان به راه آهن رفت

قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال صبای قم رامین رضائیان، دومین گلزن برتر و هافبک جوان خود را در آستانه سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکن جوان تیم فوتبال صبای قم که در مدت سه فصل حضور در تیم صبای قم در پست های مختلفی از جمله حمله، دفاع و هافبک بازی کرد با پایان لیگ سیزدهم رسما با جدایی از این تیم و عقد قراردادی جدید به تیم فوتبال راه آهن تهران پیوست.

در شرایطی که 20 روز از آغاز فصل نقل و انتقالات سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری شده است، دومین بازیکن فصل گذشته رسما از تیم فوتبال صبای قم جدا شده و راهی یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتری شد.

این بازیکن رامین رضائیان مدافع و هافبک سمت راست تیم فوتبال صبای قم در دوره‌های دهم تا دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که بعد از سه فصل حضور در قم و بازی در لیگ برتر با پیراهن تیم صبای قم، سر از راه آهن تهران درآورد.

رضائیان در حالی از تیم فوتبال صبای قم جدا شد و به راه آهن تهران ملحق شد که پیش از وی نیز میلاد نوری بهترین گلزن صبای قم در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با جدایی از صبای قم به راه آهن تهران پیوسته بود.

این بازیکن جوان و آینده دار در آغاز دوره دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و زمانی که مدیران وقت صبا، محمود یاوری را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کردند، در صبا حضور یافت و به عنوان یک بازیکن جوان از زمانی که عبدالله ویسی به عنوان جانشین یاوری به صبا آمد، مورد استفاده قرار گرفت و در آن فصل یک گل نیز برابر ذوب آهن برای صبای قم به ثمر رساند.

رضائیان در سه فصل حضور در تیم فوتبال صبای قم با پیراهن شماره 21 این تیم زیر نظر چهار مربی به نام‌های محمود یاوری، عبدالله ویسی، یحیی گل محمدی و عبدالصمد مرفاوی کار کرد و خود را به عنوان یکی از هافبک ها و مدافعان گلزن صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز معرفی کرد.

اوج درخشش رامین رضائیان در پیراهن تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دیدارهای صبای قم در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باز می‌گردد که رضائیان توانست پنج گل برای صبا به ثمر رسانده و بعد از میلاد نوری 6 گله، دومین گلزن برتر صبا لقب بگیرد.
 

کد خبر 2067267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha