۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۸

برزگر در واکنش به انتقادات بنا:

تصمیم گیرنده اصلي شورای فنی است/ نبايد بزرگان كشتي را فراري داد

تصمیم گیرنده اصلي شورای فنی است/ نبايد بزرگان كشتي را فراري داد

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در واکنش به انتقاد محمدبنا نسبت به شورای فنی گفت: من در شورای فنی تیم‌های ملی حضور می‌یابم و معتقدم این شورا تصمیم گیرنده است.

منصور برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: اینکه افراد شورای فنی کشتی آزاد را قبول دارند یا خير؛ یک نظر است ولی بهتر است تحمل نقد را هم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه همواره از محمد بنا دفاع کرده و خواستار حفظ جایگاه وی شده، اظهار داشت: همانطور که من به عنوان یک آزادکار در امور فرنگی دخالتی نمی کنم، بهتر است اهالی هر رشته تنها در مورد آن رشته اظهار نظر کنند.

دارنده مدال نقره المپیک 1976 تصریح کرد: من به شخصه در جلسات شورای فنی شرکت می کنم و در این نشست ها نظرات خود را به عنوان کسی که سالها در کشتی فعالیت کرده ام بیان می کنم. مطمئنا رسول خادم نیازی به گزارش من ندارد و در مقابل من هم نیازی به گزارش دادن به وی ندارم.

وی با اشاره به اینکه نیازی ندارد دروغ بگوید و یا با کلمات بازی کند، تاکید کرد: همه مرا می شناسند، با کسی تعارف ندارم حالا که فرصت فراهم شده، برای خدمت به کشتی وارد گود شده ام تا به این رشته کمک کنم. مطمئن باشيد احساس می کنم می توانم مثمرثمر باشم،‌ پس بکار بردن این کلمات چندان زیبنده ورزش پهلوانی کشتی نیست.

بزرگر با اشاره به اینکه مصوبات شورا نشان می دهد که ما تصمیم گیرنده هستیم، افزود: من نیازی به گزارش دادن به کسی ندارم، نظرات مخالف خود را بیان کرده ام و همواره به حرف‌های خود پایبند هستم.

دارنده مدال طلای جهان با اشاره به اینکه نباید وقتی کنار می رویم، از همه چیز انتقاد کنیم، خاطر نشان کرد: تا جایی که می دانم رسول خادم در این روزها که کشتی وضعیت خوبی ندارد با تمام وجود تلاش كرده و از منابعی خارج از فدراسیون از نظر مالی نیز به این رشته کمک مي كند. وي نگذاشته کار کشتی زمین بماند، بنابراین نباید با این صحبت‌ها کاری کنیم که استخوان خرد كرده های این رشته را از کار کردن دلسرد کنیم.

بزرگر در پایان گفت: امیدوارم کسانی که از ما انتقاد می کنند تحمل نقد را هم داشته باشند.

کد خبر 2067338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha