۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۷

گزارش خبری/

سرمربی جدید مس کرمان معرفی شد/ نگرانی فوتبال دوستان کرمانی از وضعیت این تیم در لیگ برتر

سرمربی جدید مس کرمان معرفی شد/ نگرانی فوتبال دوستان کرمانی از وضعیت این تیم در لیگ برتر

کرمان - خبرگزاری مهر: انتخاب مربی تیم دهم لیگ برتر گذشته به مربیگری تیم مس کرمان باز هم حکایت از انتخابی کارشناسی نشده در این تیم دارد که موجب نگرانی فوتبالدوستان کرمانی از آینده تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر فوتبال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مس کرمان هر چند در روزهای پایانی لیگ سال گذشته روزهای آرامی را سپری کرد اما گویی این تیم برای فصل آینده لیگ برتر برنامه ریزی مناسبی را پیش رو ندارد.

در حالی اکثر تیمهای لیگ برتری برای حضوری پر رنگ تر در لیگ در تکاپوی جذب مربیان تراز اول فوتبال ایران هستند اما گویی مس کرمان برای انتخاب مربی فصل آینده گزینه خود را در بین تیمهای پائین جدول لیگ برتر جستجو کرده است.

مس کرمان در حالی این انتخاب را به فوتبالدوستان کرمانی معرفی کرده است که لوکا بوناچیچ به نظر فوتبالدوستان و کارشناسان فوتبال کرمان بهترین گزینه برای سرمربی گری این تیم لیگ برتری بود.

نکته امیدوار کننده در خصوص این انتخاب مدیران مس کرمان تنها قرار گرفتن مهدی محمدی به عنوان مربی این تیم در کنار سرمربی انتخابی مدیران باشگاه مس کرمان است.

لوکا بوناچیچ که در گذشته نیز کارنامه بسیار درخشانی از خود به جای گذاشته و مس را در لیگ فوتبال آسیا هدایت کرد در هفته های پایانی لیگ پشت سرگذاشته شده نیز تیم بحران زده مس را سامان داد و بسیاری از فوتبالدوستان کرمانی نیز بر این اعتقاد بودند که با آمدن بوناچیچ در فصل آینده مس کرمان روزهای اوج را سپری خواهد کرد اما...

به هر صورت انتخاب اخیر مدیران مس کرمان بسیاری از هواداران مس را به یاد انتخاب فصل گذشته این تیم می اندازد زمانی که یک مربی کم تجربه در سطح اول فوتبال کشور وارد مس کرمان شد و تنها در مس تجربه اندوزی کرد و سپس با هزار هیاهو و انتقاد مس و مردم کرمان را ترک کرد و رفت.

این مسئله به گمان بسیاری تجربه ای بود برای مدیران مس کرمان اما گویی این تجربه نیز در تصمیم گری مس تاثیر گذار نبود و درنهایت چهره ای دیگر از مربیان نه چندان مطرح در مس کرمان باید روزگاری را سپری کند.

در این میان برخی صحبتها در خصوص دلیل عدم حضور بوناچیچ در کرمان حکایت از مشکلات ارزی برای تامین مخارج قرار دارد ارزی بوناچیچ داشته است با این وجود این سوال مطرح است که چرا باید مس کرمان مربی با تجربه و با دانشی و بومی مانند مهدی محمدی که همیشه با مس نتایج درخشانی گرفته و مورد حمایت مردم کرمان نیز می باشد را کمک مربی مربیانی کند که مسلما اگر از محمدی کمتر داشته باشند بیشتر نخواهند داشت.

با انتخاب این مربی این تصور در قشر فوتبالدوست کرمان ایجاد شده که انتخاب بازیکنان نیز متناسب با انتخاب سرمربی تیم خواهد بود و درنهایت لیگ سال آینده نیز برای مس لیگی همراه با فراز و فرودهای متوالی.

به هر روی باشگاه مس امروز خبری را روی خروجی خود قرار داد مبنی به حضور سرمربی فصل گذشته تیم خودرو سازان کرج در مس کرمان.

ناصر شهبازی مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان در این خصوص گفت: پس از آنکه مسئولان باشگاه صنعت مس برای سپردن هدایت تیم با چندین گزینه صحبت کردند  در نهایت آقای مجتبی تقوی، سرمربی سابق سایپا جز گزینه‌های پایانی این تیم قرار گرفت و پس از مذاکرات ابتدایی ،  دو طرف به توافقات نهایی دست یافتند تا بدین ترتیب هدایت تیم فوتبال مس کرمان در فصل جدید لیگ برتر به ایشان سپرده شود.

مجتبی تقوی با حضور در کرمان شب گذشته موافقت خود را براي حضور در جمع نارنجی پوشان  ابراز داشت و قرارداد خود را  با اين باشگاه به امضا رساند.

وی  در این خصوص اظهار داشت: امیدواریم با حضور این مربی شاخص و با بهره مندی از توانایی های بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی حضوری مقتدرانه در لیگ سیزدهم  داشته باشیم.

وی بیان داشت: باشگاه با چند بازیکن مد نظر به توافقات نهایی دست یافته و با نظر سرمربی محترم تیم ، جذب نهایی این بازیکنان نیز صورت خواهد گرفت  تا تمرینات تیم را با حضور تمامی نفرات دنبال کنیم.
این مسئول ادامه داد: مهدی محمدی مربی تیم مس کرمان امسال هم در کنار تیم حضور خواهند داشت.

ناصر شهبازی ضمن تقدیر از حمایتهای مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: امیدوارم با ادامه این حمایتها بتوانیم با جذب بازیکنان مطرح و موثر تیم خوبی در خور مردم کرمان که شایسته بهترینها هستند ، در فصل جدید لیگ برتر داشته باشیم.
 

کد خبر 2067577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha