۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۵۳

ابراهیمی در گفتگو با مهر:

میرواحدی شرایط ریاست هیئت کشتی اصفهان را ندارد/ پیشکسوتان خود عامل تحریک می‌شوند

میرواحدی شرایط ریاست هیئت کشتی اصفهان را ندارد/ پیشکسوتان خود عامل تحریک می‌شوند

اصفهان- خبرگزاری مهر: معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون حذف نام علی میرواحدی از لیست اسامی کاندیدهای ریاست هیئت کشتی اصفهان گفت با توجه به اینکه میرواحدی همه شرایط ریاست هیئت را دارا نبود، نام او از این انتخابات حذف شد.

غلامعلی ابراهمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میرواحدی در این مدت عملکرد خوبی داشته است و می‌توانم بگویم در شرایط بحرانی کشتی اصفهان را سر و سامان داد و تنها موردی که مانع از شرکت او در این مجمع انتخاباتی می‌شود، نداشتن مدرک تحصیلی لازم است.

وی در مورد انتخاب میرواحدی به عنوان سرپرست هیئت کشتی با توجه به نداشتن مدرک تحصیلی لازم اظهار داشت: من و جواهری در جریان این مورد بودیم که میرواحدی مدرک تحصیلی لازم را ندارد، اما خواسته ما در آن شرایط این بود که سرپرستی انتخاب شود که بتواند کشتی اصفهان را از آن شرایط بحرانی نجات دهد و میرواحدی بهترین گزینه بود.

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد زمان تشکیل مجمع انتخابات هیئت کشتی استان اصفهان بیان داشت: در نظر داشتیم مجددا از افراد متقاضی در یک زمان معین ثبت نام کنیم، اما به دلیل این که این برنامه زمان بر بود تصمیم گرفتیم با همان افراد قبلی هرچه سریع تر مجمع انتخاباتی هیئت کشتی را تشکیل داده و تشنج‌های موجود را بر طرف کنیم.

وی اضافه کرد: ما زمان پیشنهادی 30 خرداد ماه را به فدراسیون اعلام کرده‌ایم و در حال حاضر منتظر جواب فدراسیون هستیم.

ابراهیمی در مورد تجمع پیشکسوتان مقابل درب استانداری و مراجعه این افراد به دفتر خود گفت: آن روز این افراد به دفتر من آمدند و من با ایشان صحبت کردم و شرایط را برایش توضیح دادم و یک سری از توضیحات ایشان را قانع کرد و قرار شد انتخابات کشتی هر چه سریع تر انجام شود. متاسفانه یک سری از افرادی که پیشکسوت کشتی هم به حساب می‌آیند، خود عامل تحریک و تشنج می‌شوند.

کد خبر 2067961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha