۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۰۵

ولاسکوپس از باخت شنبه شب:

تکرار اشتباهات باعث باخت‌مان شد/ نمی‌توانم بازی با روسیه را پیش‌بینی کنم

تکرار اشتباهات باعث باخت‌مان شد/ نمی‌توانم بازی با روسیه را پیش‌بینی کنم

سرمربی تیم ملی والیبال با مثبت ارزیابی کردن دیدار شنبه شب مقابل بلغارستان برای آماده‌سازی بازیکنان ذخیره و با تاکید بر اینکه تکرار اشتباهات بازی گذشته باعث باخت شد، گفت: در این بازی هم با دو اشتباه نتیجه بازی را با بازیکنان ذخیره خود به تیم اصلی بلغارستان واگذار کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، خولیو ولاسکو پس از شکست تیم ملی والیبال ایران برابر پرتغال ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: در دریافت 46 درصد مشکل داشتیم و به ناچار به توپ‌های بلند روی آوردیم اما باز هم در بازی برابر با حریف، با یک خطای تور و یک سرویس مستقیم بازی متحمل شکست شدیم.

وی که بر خلاف بازیکنان تیم ملی اعتقاد نداشت اشتباهات داوری منجر به شکست شد در مورد دلایل اصلی کسب این نتیجه یادآور شد: بازیکنان ما در دریافت‌ مقابل سرویس‌های پرشی موجی بازیکنان بلغارستان بد عمل کردند و این موضوع دلیل اصلی ناکامی آنها بود. آنها به جای آنکه با جابجایی بدن‌شان در صدد کنترل سرویس‌ها بر آیند با حرکت دست‎های خود می‌خواستند، دریافت کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مجموع بازی پایاپای با بازیکنان اصلی بلغارستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: البته در این بازی کشاورزی خوب کار نکرد و زرینی هم زرینی همیشگی نبود.

وی در  پاسخ به این پرسش که "بازی با بلغارستان چقدر در شبیه سازی دیدار با روسیه به او و تیمش کمک کرد"؟، یادآور شد: بازی با بلغارستان بی‌شباهت با روسیه نیست ولی با این تفاوت که روس‌ها از نظر سرویس برتری آشکاری با بلغارستان دارند و کمتر توپ‌شان به خطا می‌رود.

ولاسکو در مورد پیش‎بینی دیدار برابر روسیه در لیگ جهانی گفت: هیچکس جز خدا نمی‌داند چه نتیجه‌ای در انتظار ماست. ما بازی‎های زیادی انجام نداده‌ایم و دیدارهای لیگ جهانی حکم بازی‌‎های تدارکاتی برای ما جهت شرکت در جام ملت‌های آسیا را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال که در اردوی آماده سازی بلغارستان به سر می‌برد، شنبه شب در آخرین دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی این کشور با نتیجه 3 بر یک متحمل شکست شد. البته شاگردان خولیو ولاسکو در دیدار تدارکاتی جمعه شب نیز با نتیجه 3 بر 2 شکست خورده بودند اما پنجشنبه گذشته با نتیجه 3 بر یک موفق به شکست دادن بلغارستان شدند.

کد خبر 2067981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha