۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۰

امینی در گفتگو با مهر:

جلب اعتماد مردم از ضروریات کار کاندیداهاست/ خروجی کارها باید به نفع مردم باشد

جلب اعتماد مردم از ضروریات کار کاندیداهاست/ خروجی کارها باید به نفع مردم باشد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: یک صاحبنظر در مسائل سیاسی، گفت: تفکر مردم از نامزدهای انتخاباتی تلاش برای تامین منافع شخصی است و این افراد باید نظر مردم را در این زمینه تغییر داده و خروجی کارها به نفع مردم باشد.

جهانبخش امینی در گفتگو با خبرنگار مهر، یکی بودن عمل با حرف، پرهیز از شعارهای غیرقابل تحقق، ندادن وعده های پوچ و بدون پشتوانه و تلاش در جهت خدمت رسانی به مردم و ایجاد تفکر مثبت در مردم نسبت به نظام را از ویژگی های منتخبین در انتخابات آتی (شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری) برشمرد.

وی افزود: ایجاد تفکر منفی در اذهان نسبت به نظام و اینکه مردم فکر کنند این افراد تنها برای تامین منافع شخصی به میدان آمده اند، خیانت به مردم است و کاندیداهای این دوره در هر دو حوزه باید این مهم را محقق کرده و نظر مردم را نسبت به این موضوع تغییر دهند.

امینی ادامه داد: هماهنگی بین سازمانی و پرهیز از اختلافات بی مورد به خصوص در حوزه شوراها، زمینه موفقیت کاندیداها پس از انتخاب خواهد بود که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی، اخلاق مداری پیش و پس از انتخابات را از ضروریات برشمرد و خواستار رعایت موازین اخلاقی در انتخابات آتی شد.

امینی، در بخش دیگر در خصوص عملکرد شوراهای قبلی در استان کرمانشاه گفت: شوراهای قبلی در حد توان زحمت کشیدند اما هرکاری در هر مقطعی باید با هماهنگی صورت گیرد تا به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: در شوراهای قبلی اختلافات بین اعضا از جمله پارامترهای منفی در رسیدن به اهداف شوراها بود.

این صاحب نظر در علوم اجتماعی و سیاسی، وجود منابع، توان و هماهنگی فرابخشی، توجه به عام المنفعه بودن اقدامات را از ضروریات کاری شوراها برشمرد و گفت: افراد منتخب در این پست باید به نحوی عمل کنند که خروجی کار آنها به نفع مردم بوده و نظر مردم را در تامین کنند.

امینی، ایجاد آرامش روحی و روانی و توسعه هماهنگ شهرها و روستاها متناسب با رشد جهانی را از جمله وظایف شوراها برشمرد.

وی افزود: در شورای آینده باید افرادی، توانمند، با برنامه و هماهنگ با تصمیمات فرابخشی حضور داشته و با اداراتی چون، شهرداری، راه و ترابری و... تعامل داشته باشند تا بتوانند به اهداف شوراها که بخش اعظم آن توسعه و آبادانی شهرها ست برسند.

این صاحب نظر در علوم سیاسی؛ داشتن سلامت کاری و توانایی فردی را از شاخص های اصلی کاندیداها برای کرسی شورا دانست.

امینی در پایان گفت: مردم باید این افراد را خادم دیده تا بتوانند به او اعتماد کنند و این افراد نیز باید این اعتماد را جلب و مانع از سلب آن از سوی مردم شوند.

کد خبر 2068045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha