۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۵۸

کتاب‌های جدید «شکوفه» و «بنفشه» لاله جعفری به زودی منتشر می‌شوند

کتاب‌های جدید «شکوفه» و «بنفشه» لاله جعفری به زودی منتشر می‌شوند

کتاب‌های جدید لاله جعفری نویسنده حوزه کودک و نوجوان به زودی در مجموعه‌های «شکوفه» و «بنفشه» از سوی انتشارات امیرکبیر و قدیانی چاپ می‌شوند.

لاله جعفری نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آثار جدیدش گفت: دو کتاب جدید در گروه سنی مخاطبان خردسال دارم که قرار است توسط انتشارات امیرکبیر و در بخش کتاب‌های «شکوفه» این ناشر منتشر شوند. یکی از این کتاب‌ها «بیب بیب قصه» نام دارد که مجموعه داستانی برای خردسالان است. تصویرگری این کتاب پیش از عید امسال به اتمام رسید و علی مفاخری هم تصویرگری‌اش را به سرانجام رساند.

وی افزود: این کتاب شامل 5 قصه برای مخاطب خردسال است که هر کدام داستان و شخصیت‌های مستقلی دارند اما از نظر ساختار یکسان‌اند. کارهای آماده‌سازی این کتاب تمام شده و الان زیر چاپ است.

این نویسنده در ادامه گفت: کتاب دیگری که قرار است در مجموعه «شکوفه» چاپ شود، «رازهای من» نام دارد. این کتاب هم مجموعه داستانی برای خردسالان است اما برخلاف «بیب بیب قصه»، داستان‌هایش یک خط پیوند دهنده دارند. این خط پیوند دهنده هم عبادت یک بچه با خداست.

به گفته جعفری، این کتاب شامل 5 داستان و نیز یک مقدمه و یک موخره داستان‌گونه است که می‌توان آنها را هم 2 داستان محسوب کرد و کتاب را شامل 7 داستان دانست. در نهایت بچه‌ای که در قصه‌ها حضور دارد، متوجه می‌شود که بهترین کسی که می‌تواند رازدار باشد، خداست.

جعفری درباره آثار دیگرش گفت: علاوه بر کتاب‌هایی که در مجموعه «شکوفه» دارم، قرار است یک مجموعه 10 جلدی هم تحت عنوان «قصه‌های گوگولی» از داستان‌هایم برای خردسالان توسط انتشارات قدیانی به چاپ برسد. این مجموعه هم در قالب کتاب‌های «بنفشه» که واحد کودک و نوجوان انتشارات قدیانی است، منتشر خواهد شد. داستان‌های این مجموعه هم مستقل از هم هستند. هر کتاب این مجموعه شامل 5 قصه است و در مجموعه با احتساب 10 جلد، کل مجموعه شامل 50 قصه برای خردسالان است.

نویسنده کتاب «نگهبان خورشید» گفت: تصویرگری کتاب‌های این مجموعه هم انجام شده است و کارهای هر کتاب هم توسط یک تصویرگر حوزه ادبیات خردسالان انجام شده و این مجموعه هم آماده چاپ است.

«ناروال، نهنگ تک شاخ» جدیدترین اثری بود که در قالب یک رمان کودک به تازگی از این نویسنده منتشر و توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

کد خبر 2068471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha